معروف‌ترین سواحل دبی


معروف‌ترین سواحل دبی

سواحل دبی از مهم‌ترین دلایل برای سفر به این شهر مدرن و لوکس می‌باشد که شور و هیجان خاصی در آن‌ها به چشم میخورد. به طوریکه سپری کردن چند ساعت از زمان سفر در این مناطق ساحلی و لذت بردن از امکانات تفریحی و هیجان انگیز یکی از اصلی‌ترین بخش‌های سفر به دبی محسوب میشود.

سواحل دبی از مهم‌ترین دلایل برای سفر به این شهر مدرن و لوکس می‌باشد که شور و هیجان خاصی در آن‌ها به چشم میخورد. به طوریکه سپری کردن چند ساعت از زمان سفر در این مناطق ساحلی و لذت بردن از امکانات تفریحی و هیجان انگیز یکی از اصلی‌ترین بخش‌های سفر به دبی محسوب میشود. در این مطلب معروف‌ترین و بهترین سواحل دبی که می‌توانند سفری فوق العاده را برایتان به ارمغان آوردند معرفی خواهیم کرد.
معروف‌ترین سواحل دبی
جمیرا؛ زیباترین ساحل دبی
در بین تمام سواحل دبی جمیرا چیز دیگریست و با فاصله بسیار زیادی از دیگر سواحل موجود در این شهر در رتبه اول قرار گرفته است. این ساحل زیبا که حدود ۳ کیلومتر می‌باشد، از بهترین انتخاب‌های برای پیاده روی بر روی شن‌های نرم و تماشای آب‌های زلال و آبی دریا و تجربه آفتاب گرفتن به شمار می‌رود.
با توجه به استقبال بسیار زیاد از ساحل جمیرا امکانات تفریحی هیجان انگیز و فوق العاده خوبی در نظر گرفته شده است که در کنار شنا و آب بازی و پیاده روی می‌توان آن‌ها را تجربه کرد. علاقه‌مندان به شنا و آفتاب گرفتن می‌توانند به مناطق راست و چپ ساحل بروند و افرادی که به دنبال تجربه جت اسکی، پاراسل و سایر بازی‌های هیجان انگیز هستند در بخش مرکزی ساحل می‌توانند این تجربیات را بدست بیاورند.
معروف‌ترین سواحل دبیدر فاصله بسیار کوتاه با جمیرا، برج العرب و پارک ساحلی جمیرا قرار گرفته اند که بر زیبایی منطقه افزوده اند. پارک ساحلی جمیرا که در امتداد این منطقه واقع شده است با سواحل شنی و بسیار زیبا و امکانات تفریحی و بازی برای تمام افراد خانواده و رستوران و کافه‌های متنوع این منطقه را به معروف‌ترین سواحل دبی تبدیل کرده است.
معروف‌ترین سواحل دبی
اطلاعات کاربردی درباره ساحل جمیرا
ورود به ساحل جمیرا نیاز به پرداخت هزینه ورودی دارد
هر روزه از ساعت ۷ الی ۲۳ امکان استفاده از ساحل جمیرا وجود دارد
بهترین زمان برای ساحل گردی و شنا: مهر تا تیر ماه (اکتبر تا ژوئن)
معروف‌ترین سواحل دبی
ساحل جی بی آی دبی
از دیگر سواحل بسیار معروف و پرطرفدار دبی که در فصل‌های خوش آب و هوا شور و هیجان خاصی در آن دیده میشود، ساحل جی بی آر می‌باشد. از جمله دلایلی که باعث شهرت این ساحل شده است می‌توان به چشم اندازه بسیار زیبای آن اشاره کرد که منظره‌ای فوق العاده دیدنی می‌باشد. در این منطقه دریای زلال و بی کران و جزیره بلو واتر قرار گرفته است که تماشای آن‌ها در کنار استفاده از امکانات تفریحی و رفاهی صد چندان میشوند.
در بین امکانات تفریحی بسیار هیجان انگیزی که در ساحل جی بی آر دبی در دسترس می‌باشند، باشگاه ساحلی آن از بیشترین طرفدار برخوردار است. چون امکان تجربه بازی‌های ساحلی از قبیل والیبال ساحلی؛ تنیس، کریکت، یوگا و راگبی در این باشگاه فراهم شده است. البته پیشنهاد می‌کنیم در کنار این ورزش‌های مهیج، حتما دقایقی را برای تجربه سوار شدن به جت اسکی و قایق سواری بر آب‌های آرام دریا اختصاص دهید و شک نکنید که از انتخابتان کاملا راضی خواهید بود.
معروف‌ترین سواحل دبیسواحل دبی تنها بخاطر زیبایی آن‌ها و امکانات تفریحی هیجان انگیزشان شهرت ندارند، بلکه دسترسی آسان به مراکز خرید از آن‌ها از جمله دلایل این شهرت و محبوبیت می‌باشد. به عنوان مثال در اطراف ساحل جی بی آر می‌توانید تنوع بسیار بالایی از بوتیک‌ها و مراکز خرید و رستوران‌های بین المللی را مشاهده کنید که در کنار بازی‌های هیجان انگیز تبدیل به مجموعه‌ای بی نظیر شده اند.
معروف‌ترین سواحل دبی
اطلاعات کاربردی درباره ساحل جی بی آر دبی
ورود به این ساحل رایگان می‌باشد.
دسترسی به ساحل جی بی آر همه روزه از ساعت ۷ صبح تا ۲۲ امکان پذیر می‌باشد.
بهترین زمان بازدید از ساحل جی بی آر: مهر ماه تا اوایل تیر
معروف‌ترین سواحل دبی
ساحل لامر دبی
نمیشود به دبی سفر کرد و چند ساعت را در ساحل لامر سپری نکرد. چشم اندازه فوق العادع زیبا و تکرار نشدنی لامر در کنار بازی‌های هیجان انگیز و پارک آبی آن چیزی نیست که بتوان در جای دیگری تجربه اش کرد. در این منطقه می‌توانید فلای برد، جت اسکی و موج سواری را در کنار کایاک سواری و شنا و قایق سواری تجربه کنید و اگر نیاز به سایر امکانات ورزشی دارید می‌توانید به سالن‌های بدنسازی و ترامپولین بروید و یا کودکان را به پارک آبی لاگونا که در این ساحل واقع شده است ببرید.
البته افراد زیادی هستند که بیشتر آفتاب گرفتن در کنار ساحل و تجربه غذا‌های عربی را در رستوران‌های اطراف ساحل لامر ترجیح می‌دهند که البته انتخاب بسیار خوبی برای لذت بردن از سفر می‌باشند. اما ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که زمین‌های بازی هاوا هاوا را در این منطقه از دست ندهید و شک نکنید که آدرنالین خونتان تا حد زیادی در این زمین‌های بازی بالا میرود. لامر از بهترین و محبوب‌ترین سواحل دبی می‌باشد که برای تمام گروه‌های سنی حق انتخاب‌های بالایی در آن وجود دارد و همه افراد با هر گروه سنی از آن خوشحال و راضی و پر انرژی بیرون خواهند آمد.
معروف‌ترین سواحل دبی
اطلاعات کاربردی درباره ساحل لامر:
ورود به ساحل لامر رایگان می‌باشد
همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۴ ورود به این ساحل هیجان انگیز امکان پذیر می‌باشد
بهترین زمان ساحل گردی در لامر مهر ماه تا اوایل تیر ماه می‌باشد. چون گرمای هوا در این بازه زمانی هنوز افزایش پیدا نکرده است.
معروف‌ترین سواحل دبی
ساحل مرکاتو دبی
برخلاف سایر سواحل دبی که همگی شلوغ و پر از هیجان می‌باشند، مرکاتو ساحلی بسیار آرام و دنج می‌باشد که ساعت‌ها باید در آن بنشینید و از سکوت و زیبایی اش لذت ببرید. فاصله بسیار کم با مرکز خرید مرکاتو و پیاده روی در ساحل آرام و خوردن غذا‌های خوشمزه در فودکورت‌های اطراف ساحل از جمله خوبی‌های مرکاتو به شمار می‌روند.

اطلاعات کاربردی درباره ساحل مرکاتو دبی
ورود به ساحل مرکاتو نیاز به پرداخت هزینه ندارد
ساعت ورود به ساحل محدودیت ندارد و در تمام ساعات شبانه روز می‌توانید به این منطقه وارد شوید
معروف‌ترین سواحل دبی

ساحل کایت دبی

در بین سواحل دبی به جرات می‌توان گفت ساحل کایت زیباترین منظره را دارد و شک نکنید که رقص بادبادک‌های رنگارنگ در آسمان آن برای کودکان و البته بزرگسالان فوق العاده زیبا و لذت بخش خواهد بود. علت اصلی به پرواز درآمدن بادبادک‌های رنگارنگ در این منطقه شرایط وزش باد در آن می‌باشد که برای این کار بسیار مناسب است.
البته دلیل محبوب بودن ساحل کایت را نمی‌توان تنها به بادبادک هوا کردن در آن ربط داد، چون در این منطقه امکانات تفریحی و ورزشی مانند والیبال ساحلی، اسکیت و تنیس و اسکی روی آب و سایر بازی‌های ورزشی موتوری نیز برای گردشگران ارائه میشود.
خوردن غذا‌های خوشمزه عربی و انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد در کافه‌های اطراف ساحل و تماشای برج العرب در کنار دریای زلال و تمیز از دیگر دلایلی هستند که اغلب افراد کایت را از بین سایر سواحل دبی انتخاب می‌کنند.
معروف‌ترین سواحل دبیاطلاعات کاربردی درباره ساحل کایت
ورود به ساحل نیاز به پرداخت هزینه ورودی ندارد
هر روزه از ساعت ۱۰ تا ۲۲ امکان ورود به این ساحل وجود دارد.
از دیگر سواحل دبی می‌توان به ام سقیم و ساحل بلک پالاس اشاره کرد که هر کدام مانند سایر سواحل این شهر از امکانات بسیار خوبی برخوردار هستند. به طوریکه در بلک پالاس می‌توانید جزایر پالم جمیرا را در کنار برج العرب که شاهکار صنعت هتلداری دنیا می‌باشد ببینید و از زیبایی‌های آن‌ها لذت ببرید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟