پیروزی لیورپول در نبردی پرگل و گلزنی دوباره آزمون در لیگ قهرمانان


پیروزی لیورپول در نبردی پرگل و گلزنی دوباره آزمون در لیگ قهرمانان

زنیت با گلزنی آزمون به برتری شیرینی رسید.

زنیت با گلزنی آزمون به برتری شیرینی رسید.

به گزارش وبسایت نود، لیورپول در نبردی پر گل توانست 4-3 سالزبورگ را شکست دهد.

در شب دوم لیگ قهرمانان چهارشنبه شب شش مسابقه دیگر از گروه های پنج تا هشت برگزار شد که نتایج آن به شرح زیر است؛

در گروه پنجم مسابقات، دیدار جذاب لیورپول و سالزبورگ با برتری 4-3 قرمزها پایان یافت. لیورپول در این دیدار شروعی عالی داشت و طی کمتر از سی دقیقه به سه گل رسید. دقیقه 9 مانه گل نخست را زد، رابرتسون در دقیقه 25 بازی را 2-0 کرد و در نهایت صلاح در دقیقه 36 بازی را 3-0 کرد اما پیش از پایان نیمه نخست هی چان هوانگ یکی از گلهای خورده را جبران کرد تا در نیمه اول قرمزها سه بر یک برنده به رختکن بروند.

اما توفان سالزبورگ در پانزده دقیقه ابتدایی نیمه دوم گریبان لیورپول را گرفت. ابتدا در دقیقه 56 مینامینو گل دوم را زد و سپس در دقیقه 60 بود که برات هالند با زدن گل سوم، شوکی بزرگ به لیورپول وارد کرد. اما لیورپول واکنش خوبی نشان داد و در دقیقه 69 صلاح بار دیگر در نقش گلزن ظاهر شد تا بازی 4-3 شود و لیورپول به اولین برد خود در این فصل از لیگ قهرمانان برسد.

در گروه هفتم، لیون در آلمان موفق شد لایپزیش را 2-0 شکست دهد. در این دیدار ممفیس در دقیقه 11 و مارتین تریه در دقیقه 65 گلزنان لیون بودند.

اما در مسابقه مهم دیگر این گروه، زنیت سن پترزبرگ توانست در روسیه به بردی مهم مقابل بنفیکا برسد. ژیوبا در دقیفه 22 گل نخست را زد، روبن دیاز در دقیقه 70 به اشتباه دروازه خودی را باز کرد و سپس نوبت به گلزنی سردار رسید. پاس عالی ازدوئف به قلب خط دفاع بنفیکا، با فرار سردار همراه شد، او دروازه بان را هم دریبل کرد و گل سوم تیمش را وارد دروازه حریف کرد تا در لیگ قهرمانان دوگله شود و تیمش در این مسابقه خانگی 3-1 پیروز شود.

در گروه هشتم نیز، چلسی در فرانسه موفق شد لیل را 2-1 شکست دهد. آبراهام در دقیقه 22 گل نخست را وارد دروازه حریف کرد. اما این گل توسط اسیمن پاسخ داده شد، تا اینکه ویلیان در دقیقه 78 گل پیروزی بخش چلسی را زد.

آژاکس هم کار بزرگی در اسپانیا کرد و توانست 3-0 والنسیا را شکست دهد. حکیم زیاش، پرومس و فن دبیک گلزنان تیم هلندی بودند. در این گروه آژاکس با 6 امتیاز صدرنشین است.

1878

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی