افتتاح آموزشگاه 4 کلاسه در شهرستان حمیدیه


افتتاح آموزشگاه 4 کلاسه در شهرستان حمیدیه

با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش، سرپرست فرمانداری حمیدیه و سایر مسئولین آموزشگاه 4 کلاسه با اعتبار بالغ بر 8 میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح شد.

با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش، سرپرست فرمانداری حمیدیه و سایر مسئولین آموزشگاه ۴ کلاسه با اعتبار بالغ بر ۸ میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان حمیدیه، با حضور مجتبی زینی وند، معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش، شاهین هاشمی سرپرست فرمانداری حمیدیه، مهدی رفیعی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان، اختیاری مدیرعامل موسسه خیریه راه ایمان و سایر مسئولین آموزشگاه ۴ کلاسه ابو ایوب انصاری در روستای سید شریف بخش گمبوعه افتتاح گردید.

هاشمی در حاشیه این مراسم، ضمن تقدیر و تشکر از موسسه خیریه راه ایمان و همچنین خیرین در این راستا، گفت: این آموزشگاه با اعتبار بالغ بر ۸ میلیارد ریال و در زمینی به مساحت ۱ هزار و چهارصد متر مربع در روستای امامزاده سید شریف بخش گمبوعه بزرگ این شهرستان افتتاح شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط