مصاحبه با امیرعباس گلاب


موسیقی ما – «امیرعباس گلاب» که تا پیش از فقط به عنوان یک خواننده و آهنگساز شناخته می‌شد به زودی بازیگری را هم تجربه خواهد کرد. خواننده قطعات «گونه» و «بازم رفت» قرار است ایفاگر نقش فرشته مرگ در فیلم‌سینمایی «سلفی با دموکراسی» به کارگردانی «علی عطشانی» باشد. نقشی که جالب و با روال بازیگری سایر خواننده‌ها تفاوت دارد. این در حالی است که خواننده...

موسیقی ما – «امیرعباس گلاب» که تا پیش از فقط به عنوان یک خواننده و آهنگساز شناخته می‌شد به زودی بازیگری را هم تجربه خواهد کرد. خواننده قطعات «گونه» و «بازم رفت» قرار است ایفاگر نقش فرشته مرگ در فیلم‌سینمایی «سلفی با دموکراسی» به کارگردانی «علی عطشانی» باشد. نقشی که جالب و با روال بازیگری سایر خواننده‌ها تفاوت دارد.

این در حالی است که خواننده قطعات «بماند» و «وداع» پیش از این هم دو حضور کوتاه در فیلم‌های سینمایی «آینه بغل» و «ماموریت غیرممکن» داشت. همین موضوع بهانه‌ای شد تا دقایقی را با امیرعباس گلاب هم‌کلام باشیم و او از نحوه حضور جدی در بازیگری و همچنین جزئیات چالش جدیدش گفت. این خواننده درباره فعالیت‌های آینده خود در عرصه موسیقی هم توضیحاتی را ارائه کرد.

گفتگو با امیرعباس گلاب را ببینید و دانلود کنید.
 
اثری از:
سایت موسیقی ما
امیرعباس گلاب
گفت و گو:
وحید لشکری
کاور ویدیو:
مصاحبه با امیرعباس گلاب
تدوین:
مصطفی گرمان
درباره ایفای نقش این خواننده در فیلم سینمایی «سلفی با دموکراسی»
توضیحات:

گفتار متن: وحید لشکری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موسیقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان