پرونده «افساد فی الارض» برای خواننده معروف


به گفته وکیل محسن لرستانی برای این خواننده معروف پرونده افساد فی الارض در دادگاه انقلاب تشکیل شده است. به باشگاه خبرنگاران جوان، خواننده معروف پاپ که از اسفند...

به گفته وکیل محسن لرستانی برای این خواننده معروف پرونده افساد فی الارض در دادگاه انقلاب تشکیل شده است.
به باشگاه خبرنگاران جوان، خواننده معروف پاپ که از اسفند سال گذشته در بازداشت به سر می‌برد، به اتهام افساد فی الارض پرونده‌ای در دادگاه انقلاب برای وی شکل گرفته است.

در همین ارتباط سید کاظم حسینی، وکیل این خواننده گفته است که موضوع اتهام لرستانی در رابطه با مسائل اخلاقی و خصوصی است که در فضای مجازی منتشر کرده بود و وی شاکی خصوصی ندارد.

محسن لرستانی ۱۲ اسفندماه سال ۹۷ در منزل مادرش در سعادت آباد بازداشت شد و از آن زمان تاکنون در زندان است.

«هرکس به‌طور گسترده، مرتکب جنایت علیه تمامیت جسمانی افراد، جرائم علیه امنیت داخلی یا خارجی کشور، نشر اکاذیب، اخلال در نظام اقتصادی کشور، احراق و تخریب، پخش مواد سمی و میکروبی و خطرناک یا دایر کردن مراکز فساد و فحشا یا معاونت در آن‌ها شود، به گونه‌ای که موجب اخلال شدید در نظم عمومی کشور، ناامنی یا ورود خسارت عمده به تمامیت جسمانی افراد یا اموال عمومی و خصوصی، یا سبب اشاعه فساد یا فحشا در حد وسیع شود، مفسد فی‌الارض محسوب و به اعدام محکوم می‌شود.

تبصره- هرگاه دادگاه از مجموع ادله و شواهد قصد اخلال گسترده در نظم عمومی، ایجاد ناامنی، ایراد خسارت عمده و یا اشاعه فساد یا فحشا در حد وسیع و یا علم به مؤثر بودن اقدامات انجام شده را احراز نکند و جرم ارتکابی مشمول مجازات قانونی دیگری نباشد، با توجه به میزان نتایج زیانبار جرم، مرتکب به حبس تعزیری درجه ۵ یا ۶ محکوم می‌شود.»

در چند روز گذشته شایعه قتل محسن لرستانی نیز در فضای مجازی منتشر شده بود که حال با توجه به اظهارات وکیلش و ارسال پرونده به دادگاه انقلاب مشخص می‌شود که صحت نداشت است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن