آرایش لب های بزرگ با 5 روش حرفه ای با متدهای روز دنیا


لب ها تاثیر زیادی روی زیبایی و جذابیت چهره دارند و شما می توانید به راحتی لب هایتان را گریم کنید و حالت آن ها را تغییر دهید و به لب ها فرمی بی نظیر ببخشید. آرایش لب های بزرگ نیازمند ترفندهایی خاص است که اگر شما آن ها را رعایت کنید می توانید گریم لب خاص و متفاوتی داشته باشید. آموزش آرایش لب های بزرگ اغلب خانم ها تصور می کنند گریم لب ها نیازمند...

لب ها تاثیر زیادی روی زیبایی و جذابیت چهره دارند و شما می توانید به راحتی لب هایتان را گریم کنید و حالت آن ها را تغییر دهید و به لب ها فرمی بی نظیر ببخشید. آرایش لب های بزرگ نیازمند ترفندهایی خاص است که اگر شما آن ها را رعایت کنید می توانید گریم لب خاص و متفاوتی داشته باشید.

آموزش آرایش لب های بزرگ

اغلب خانم ها تصور می کنند گریم لب ها نیازمند تبحر و مهارت خاصی نیست در صورتی که این تفکر نادرست می باشد و اگر شما لب هایتان را مطابق با فرمی که دارند میکاپ نکنید ممکن است فرم آن ها نامطلوب به نظر برسد. در ادامه تکنیک هایی برای آرایش لب های بزرگ را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

آرایش لب های بزرگ با 5 روش حرفه ای با متدهای روز دنیا

آرایش لب های بزرگ با 5 روش حرفه ای با متدهای روز دنیا

میکاپ لب بزرگ با ۴ روش مختلف

روش اول ( میکاپ لب پهن )

توجه داشته باشید که برای گریم لب های پهن و درشت نیازی نیست که خط لب را خارج از خط اصلی لب های خود بکشید بلکه باید خط لب را در جای مخصوص به خود بکشید سپس روی سطح لب هایتان رژلب بزنید. در صورت تمایل می توانید برای برجسته سازی لب ها خط لب سفید را در زیر لب ها فقط قسمت وسط آن ها بکشید.
برای گریم لب های بزرگ و درشت بهتر است از رژلب با رنگ های تیره استفاده نمایید همچنین برای میکاپ کردن این فرم لب ها رژلب های مایع و براق انتخابی مناسب و ایده آل محسوب نمی شوند.

آرایش لب های بزرگ با 5 روش حرفه ای با متدهای روز دنیا

روش دوم ( میکاپ لب با قسمت بالایی درشت )

برای این فرم لب ها باید کار خود را با خط لب شروع نمایید و از قسمت مرکزی لب ها به کناره های آن ها بروید و از خط طبیعی لب برای کشیدن خط لب استفاده نمایید سپس رژلب روشنی را به لب پایینی خود بزنید و از همان رنگ ولی با تناژ تیره تر به لب بالایی تان بزنید تا لب پایینی و بالایی شما هم اندازه به نظر برسند.

آرایش لب های بزرگ با 5 روش حرفه ای با متدهای روز دنیا
در صورت تمایل می توانید برای کشیدن رژلب به لب بالایی از رنگ رژلبی پایینی خود استفاده نمایید که بهتر است در مرکز لب پایین خود مقدار کمی سایه سفید بزنید تا لب تان برجسته و پهن تر و هم اندازه با لب بالایی به نظر برسد.

آرایش لب های بزرگ با 5 روش حرفه ای با متدهای روز دنیا

روش سوم ( میکاپ لب با قسمت پایینی درشت )

لب با قسمت پایینی درشت را می توان یکی از زیباترین مدل لب ها در نظر گرفت ولی اگر شما تمایل دارید هر دو قسمت لب هایتان هم اندازه به نظر برسند بهتر است که بعد از زدن رژلب در مرکز لب بالایی مقداری سایه سفید بزنید.

آرایش لب های بزرگ با 5 روش حرفه ای با متدهای روز دنیاآرایش لب های بزرگ با 5 روش حرفه ای با متدهای روز دنیا

روش چهارم ( میکاپ لب خیلی بزرگ )

لب های خیلی درشت و بزرگ همه توجهات را به سمت خود جلب می کنند از این رو بهتر است شما در کنار گریم لب های خیلی بزرگ آرایش چشم اسموکی داشته باشید همچنین گونه هایتان را با کمک هایلایت آرایش نمایید تا توجه از روی لب هایتان برداشته شود.
برای میکاپ لب های خیلی درشت رژلب رنگ پوست مناسب ترین انتخاب می باشد همچنین بهتر است برای گریم این فرم لب ها از رژلب های مات و با رنگ ملایم استفاده نمایید.

آرایش لب های بزرگ با 5 روش حرفه ای با متدهای روز دنیا

روش پنجم ( میکاپ لب قلوه ای و درشت )

لب های قلوه ای به اندازه کافی برجسته می باشند و نیازی نیست که شما کار خاصی را برای میکاپ آن ها انجام دهید. برای گریم این فرم لب ها می توانید از رنگ های مات و ملایم استفاده نمایید تا به همراه آرایش چشمی که دارید میکاپ تان جذاب و لوکس تر به نظر برسد.

آرایش لب های بزرگ با 5 روش حرفه ای با متدهای روز دنیا

در این مطلب با انواع تکنیک ها برای آرایش لب های بزرگ آشنا شدید که امیدواریم با به کار گیری آن ها و با توجه به فرم لب هایتان بتوانید میکاپی مناسب برای لب هایتان داشته باشید و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

منبع : آرگا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آرایش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو