اعضای هیات‌علمی دانشگاه‌ها از شمول حداکثر حقوق 7 برابری مستثنی شدند


اعضای هیات‌علمی دانشگاه‌ها از شمول حداکثر حقوق 7 برابری مستثنی شدند

تهران- ایرنا- براساس تصمیم دولت تنها اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی از شمول حداکثر حقوق 7 برابری در تصویب‌نامه موضوع ضریب حقوق شاغلین برای سال 1398 مستثنی می‌شوند.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیات دولت، براساس تصمیم دولت تنها اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی از شمول حداکثر حقوق ۷ برابری در تصویب نامه موضوع ضریب حقوق شاغلین برای سال ۱۳۹۸ مستثنی می‌شوند.

براساس مصوبه سی و یکم فروردین ۱۳۹۸ هیات وزیران، حداقل حقوق و مزایای مستمر شاغلین موضوع ماده (۷۶) قانون مدیریت خدمات کشوری برای کارمندان دستگاه‌های اجرایی مشمول این قانون و سایر مشمولین ماده مذکور به استثنای مشمولین قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت در سال ۱۳۹۸ به میزان ۱۵ میلیون و ۶۳۰ هزار ریال و حداکثر حقوق و مزایای مستمر این قبیل کارکنان به میزان ۷ برابر حداقل حقوق مذکور در این بند تعیین می‌شود.

با تصمیم هیات دولت در جلسه شانزدهم مرداد ۱۳۹۸ و در اجرای ماده (۱) قانون احکام دایمی برنامه­‌های توسعه کشور، اعضای هیات علمی دانشگاه‌­ها و مؤسسات آموزش­‌عالی و پژوهشی از شمول حداکثر این بند مستثنی هستند.

با این تصمیم، تصویب­ نامه شماره ۲۰۱۹۸/ت۵۶۵۶۹هـ مورخ ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ لغو می­‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دولت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندوه