نظارت‌ ویژه دامپزشکی کرمانشاه بر موکب‌های مسیر تردد زوار اربعین


نظارت‌ ویژه دامپزشکی کرمانشاه بر موکب‌های مسیر تردد زوار اربعین

معاون سلامت اداره‌کل دامپزشکی استان کرمانشاه از نظارت ویژه بر موکب‌های برپا شده در شهرستانهای مسیر تردد زوار عتبات عالیات در استان در ایام اربعین خبر داد.

شاهرخ یارویسی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به نظارت ویژه بر موکب‌های برپا شده در مسیر تردد زوار اربعین، گفت: علاوه بر نظارت های معمول دامپزشکی، 15 تیم دامپزشکی شامل 13 تیم سیار و دو تیم مستقر در شهرستان قصرشیرین برای نظارت مضاعف بر موکب‌های برپا شده در مسیر تردد زوار عتبات عالیات تجهیز شده‌اند.


یارویسی ادامه داد: این تیم های ویژه از 13 مهر و همزمان با زیاد شدن حجم ترددها بر موکب های برپا شده در شهرستان های کنگاور، هرسین، صحنه، کرمانشاه، اسلام آباد غرب، دالاهو، سرپلذهاب و قصرشیرین که در مسیر تردد زوار عتبات عالیات هستند، به صورت ویژه نظارت خواهند کرد.


یارویسی با بیان اینکه تیم‌های دامپزشکی کار نظارت بر تمام موادغذایی با منشا دامی را بر عهده دارند، گفت: تلاش می شود تا زوار عتبات عالیات بدون هیچ مشکل تغذیه‌ای در مسیر عتبات عالیات تردد کنند.


این مسئول در ادامه به صاحبان موکب‌ها و همه کسانی که نذوراتی مثل ذبح دام دارند هم توصیه کرد: تا حد امکان از قربانی کردن دام در موکب ها صرف نظر کرده و این کار را در کشتارگاه‌های استان انجام دهند.


یارویسی از افرادی که می‌خواهند در موکب‌ها دام خود را قربانی کنند، خواست تا موازین بهداشتی را رعایت کرده و حین ذبح دام حتما دستکش، پیشبند، ماسک و عینک بزنند و نکات بهداشتی را رعایت کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ابهامات بزرگ در مسیر واگذاری سرخابی‌ها/ آغاز دوران جدید در استقلال و پرسپولیس