تبر جک نیکلسون 170 هزار پوند


تبر جک نیکلسون 170 هزار پوند

تبری جک نیکلسون در فیلم «درخشش» کوبریک، با قیمت 170هزار پوند به فروش رسید.

تبر جک نیکلسون 170 هزار پوند
تبر «جک نیکلسون» در فیلم «درخشش»، اثر ترسناک و کلاسیک استنلی کوبریک در حراجی واقع در لندن به مبلغ ۱۷۰ میلیون پوند فروخته شد.

این تبر چهار برابر قیمت تخمینی‌اش در حراجی زنده Entertainment Memorabilia به فروش رفته که در آیمکس مؤسسه فیلم بریتانیا در واترلو برگزار شده است.

این تبر مشهور به تبر آتش، تقریباً سه فوت (نزدیک به ۹۰ سانتیمتر) طول دارد و دسته آن چوبی و تیغه‌ای با ضخامت یک اینچ دارد.

گذشته از چند خراش ناشی از روز‌های طولانی فیلمبرداری در صحنه معروف شکستن در با این تبر، گفته می‌شود این تبر در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد.

تبر فیلم «درخشش» یکی از ۹۰۰ قطعه‌ای بود که بین ۳۰ سپتامبر تا یکم اکتبر به حراج گذاشته شد. زره رومی «راسل کرو» در «گلادیاتور»، شمشیر «ساموئل ال جکسون» و کلاهخود ارتش طوفان «جنگ ستارگان: قسمت چهارم - یک امید تازه» دیگر اشیای مشهور این حراجی بوده‌اند.

احتمالاً علاقه‌مندان به «بتمن» از پوشش بتمنی «مایکل کیتون» در نسخه ۱۹۸۹ فیلم وسوسه شده‌اند؛ در حالی که طرفداران کمدی انگلیسی می‌توانستند عاشق نارنجک آنتیوچ در فیلم «مونتی پیتون و گریال مقدس» شوند.

حراج امسال به دنبال موفقیت رویداد ۲۰۱۸ برگزار شد که در آن امضای فدورای «هریسون فورد» در «ایندیانا جونز و مهاجمان معبد گمشده» ۳۹۳ هزار و ۶۰۰ پوند به فروش رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


باده فروش...