قضاوت مجدد داور جنجالی برای شهر خودرو و پرسپولیس


قضاوت مجدد داور جنجالی برای شهر خودرو و پرسپولیس

پیام حیدری داور بازی حساس دو تیم شهر خودروی مشهد و پرسپولیس در چارچوب هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر…

پیام حیدری داور بازی حساس دو تیم شهر خودروی مشهد و پرسپولیس در چارچوب هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر خواهد بود

پیام حیدری داور بازی شهر خودروی مشهد و پرسپولیس

بدون تردید در کنار شهرآورد اصفهان، حساس‌ترین بازی هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر جدال دو تیم بالانشین شهر خودروی مشهد و پرسپولیس خواهد بود. دو تیم مدعی که باید در ورزشگاه امام رضا(ع) به مصاف یکدیگر بروند.

طبق اعلام کمیته داوران، پیام حیدری قضاوت این مسابقه را بر عهده خواهد داشت. داور ۳۳ ساله همدانی در حالی باید داوری این بازی را انجام دهد که فصل گذشته نیز در چارچوب هفته نخست بازی این دوتیم در مشهد را سوت زده بود.

دیداری که حواشی فوق‌العاده زیادی داشت. در دقیقه چهار علی علیپور یک خطای خطرناک بر روی علی نعمتی انجام داد. خطایی که کارشناسان داوری معتقد بودند مهاجم پرسپولیس باید از زمین اخراج می‌شد ولی حیدری این کار را انجام نداد. چهار دقیقه بعد علیپور، پنالتی که سیامک نعمتی گرفته بود را تبدیل به گل کرد و سرخپوشان با همان یک گل موفق شدند لیگ را با بردی ارزشمند در خارج از خانه شروع کنند. پس از پایان مسابقه مسئولان باشگاه مشهدی به شدت نسبت به قضاوت حیدری اعتراض داشتند.

حالا پیام حیدری بعد از حدود یک سال و سه ماه بار دیگر قضاوت این مسابقه حساس را بر عهده خواهد داشت. در جو پرفشار کنونی باید دید او و همکارانش چگونه از پس قضاوت این بازی برمی‌آیند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج