واکنش دادستان به سرقت از منزل یک نماینده مجلس


واکنش دادستان به سرقت از منزل یک نماینده مجلس

رکنا : موضوع سرقت از خانه یک نماینده مجلس طبق اظهارات دادستان تهران باید بررسی بیشتری شود.

به گزارش رکنا ، دادستان تهران در واکنش به سرقت از خانه یکی از نمایندگان مجلس گفت: این موضوع در حد گزارش است و در حال بررسی است تا صحت و سقم آن مشخص شود.

علی القاصی مهر، دادستان تهران در حاشیه طرح رعد ۲۹ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امنیت خط قرمز دستگاه قضا است، اظهار داشت: ایجاد امنیت، ثبات و آرامش برای شهروندان یکی از مهمترین اولویت‌های دستگاه قضا است.

وی ادمه داد: برقراری امنیت عمومی یکی از رویکرد دستگاه قضا است و در این راستا برخورد جدی، قاطع، سریع و بدون اغماض با مجرمین خواهیم داشت.

القاصی‌مهر تصریح کرد: آنچه به دادسرای تهران مربوط می‌شود در دستور کار ما است و در این راستا با تمام توان عمل خواهیم کرد.

وی ادامه داد: برای برخورد با مجرمین و متهمین دستگیر شده شعب ویژه‌ای تشیکل شده و به پرونده‌هایشان خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد.

دادستان تهران گفت: به پرونده‌های سارقان حرفه‌ای و مخلین نظم و امنیت خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد و مجازات آن‌ها به طور کامل اجرا می‌شود‌. سارقین سابقه دار ‌و اراذل و اوباش از اعطای مرخصی و تخفیفات قانونی محروم خواهند شد.

القاصی مهر در واکنش به سرقت از خانه یکی از نمایندگان مجلس گفت: این موضوع در حد گزارش است؛ موضوع در حال بررسی است تا صحت و سقم آن مشخص شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مرکز اسرائیلی: تا آتش‌بس نشود، حملات یمن ادامه خواهد داشت