مهاجم پیشین پرسپولیس و استقلال از لیست عجمان کنار گذاشته شد


مهاجم نیجریه‌ایی تیم عجمان امارات به دلیل مصدومیت شش هفته از میدان دور خواهد بود و به همین دلیل تا نیم فصل از لیست این تیم کنار گذاشته خواهد شد. نوشته مهاجم پیشین پرسپولیس و استقلال از لیست عجمان کنار گذاشته شد اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

مهاجم پیشین پرسپولیس و استقلال از لیست عجمان کنار گذاشته شد

گادوین منشا از لیست عجمان کنار گذاشته شد
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ مهر ۱۳۹۸ | ۲۲:۱۱
مهاجم پیشین پرسپولیس و استقلال از لیست عجمان کنار گذاشته شد

مهاجم نیجریه‌ایی تیم عجمان امارات به دلیل مصدومیت شش هفته از میدان دور خواهد بود و به همین دلیل تا نیم فصل از لیست این تیم کنار گذاشته خواهد شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

گادوین منشا که در چهار فصل اخیر دوران فوتبالی خود در ایران حضور داشت و برای تیم‌های پیکان، پرسپولیس و استقلال به میدان رفت پس از خروج از جمع آبی‌ها، عطای حضور در ایران را به لقایش بخشید و راهی لیگ امارات شد. او به عضویت تیم عجمان امارات در آمد تا بتواند با راه انداختن قدرت گلزنی، نام خود را باز هم بر سر زبان‌ها بیندازد اما شرایط برای او، آن‌طوری که می‌خواست پیش نرفت.

منشا که تاکنون در پنج بازی برای تیمش به میدان رفته در نهایت به دلیل مصدومیت در دیدار اخیر مجبور به کنار رفتن از لیست تیم شد.

با اعلام پزشکان باشگاه عجمان، گادوین منشا به دلیل مصدومیت نمی‌تواند تا شش هفته در میادین حاضر شود و به همین دلیل مسئولان این تیم نیز نام وی را از لیست بازیکنان اصلی خط زدند تا به جای او یک مهاجم دیگر جذب کنند.

البته با اعلام مسئولان باشگاه کنار گذاشتن منشا تنها برای نیم فصل خواهد بود و او پس از کسب بهبودی کامل، از نیم فصل دوم می‌تواند برای عجمان به میدان برود.

مهاجم سابق سرخابی‌های تهران، در دو دیدار برگزار شده تیم جدیدش در لیگ امارات به میدان رفته بود و پیش از آن نیز در سه دیدار دیگر از بازی‌های رسمی با پیراهن عجمان در زمین حضور پیدا کرد تا رسما پس از حضور در ۵ بازی فعلا از لیست این تیم دور شود.

این مهاجم ۳۰ ساله نیجریه‌ایی، پیش از این و در همین تیم اماراتی دچار مصدومیتی شده بود اما به اشتباه در دیدار برابر النصر دوبی به میدان رفت و در حالی که چیزی تا بهبودی وی باقی نمانده بود در دقیقه ۵۷ با ضربه‌ایی آسیب دید و مصدومیت قبلی وی نیز تشدید شد.

عجمانی‌ها پس از دو دیدار ابتدایی لیگ امارات توانستند ۴ امتیاز به دست بیاورند و در رده چهارم جدول رده‌بندی حضور پیدا کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش