بنیاد حقوقی بهمن کشاورز آغاز به کار کرد 


بنیاد حقوقی بهمن کشاورز آغاز به کار کرد 

تهران- ایرنا - بنیاد حقوقی مرحوم بهمن کشاورز حقوقدان برجسته کشورمان با حضور اساتید علم حقوق، وکلای دادگستری، رئیس و  اساتید و دانشجویان دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران آغاز به کار کرد.  

این بنیاد حقوقی روز سه شنبه با هدف گسترش و نشر ارزش های اخلاق حرفه ای وکالت. گسترش فرهنگ تالیف نگارش و ترجمه آثار ارزشمند حقوقی. ظرفیت سازی و توسعه توانمندی های حقوقی مردم. گسترش فرهنگ استفاده از مشاوران حقوقی. اهدای نشان بهمن کشاورز به کنشگران تاثیرگذار در جامعه حقوقی و همکاری با دیگر نهادهای حقوقی و غیر حقوقی دولتی و خصوصی در راستای اجرای اهداف بنیاد شروع به کار کرد.
بنیاد حقوقی مرحوم کشاورز در ۱۳ شهریور ۹۸ در اداده کل ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری استان تهران به ثبت رسید.
این بنیاد تجلی اندیشه های گوناگونی است که برای نگهداری یادگارها و گسترش مکتب بهمن کشاورز، حقوقدان و وکیل پرآوازه دادگستری کشورمان، اندک زمانی پس از سفر به دیار باقی در تاریخ ۳ اردیبهشت ۹۸ توسط همسر و فرزندانش که بعد ها همکار او شدند، تاسیس شد.

همچنین برخی دانشجویان و کارآموزان حقوق، اصحاب رسانه و خواننده گان نوشته های مرحوم کشاورز نیز در تاسیس این بنیاد نقش آفرینی داشته اند.
واپسین خواسته مرحوم بهمن کشاورز از مردم ایران پیش از رحلت، حفظ همدلی و اتحاد ملی بود که این بنیاد نیز آن را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حقوقی و قضایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403