احتمالا برخی از آثار هشتمین بینال مجسمه سازی در باغ کتاب جانمایی می شود


احتمالا برخی از آثار هشتمین بینال مجسمه سازی در باغ کتاب جانمایی می شود

دبیر اجرایی بینال مجسمه سازی از احتمال جانمایی برخی از آثار این رویداد هنری در باغ کتاب خبر داد و گفت: می خواهیم برخی آثار این رویداد هنری که قابلیت حضور در فضای باغ را دارند، خریداری کنیم.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، نشست هشتمین دوسالانه مجسمه سازی پیش از ظهر امروز سه شنبه 9 مهر با حضور عباس مجیدی،رییس انجمن مجسمه سازان، محمود بخشی،دبیر دو سالانه، محمود محرومی ، دبیر اجرایی دو سالانه و اردشیر میرمنگره، معاون امور هنری مرکز هنرهای تجسمی، صفا سبطی، دبیر انجمن مجسمه‌سازان در ساختمان شماره دو خانه هنرمندان برگزار شد.

در این نشست«محمود محرومی» گفت: کلمه «روند» کلیدواژه اصلی فراخوان این دوره است که هم گذشته و هم آینده را در خودش نهفته دارد. فکر کردیم هنرمندان به جای ارسال پروپوزال ساخته شده، یک اتود،ایده یا ماکت تصویری بفرستند تا ببینیم و در این مدت سه چهار ماهه تا شکل‌گیری نمایشگاه هنرمندان با کارگروه‌های ما مرتبط باشند و روند کارشان را رصد کنیم. فرآیندی که در استودیو طی این سه چهار ماه می‌گذرد، روند پیشرفت کارها را از طریق فضای مجازی به مخاطبان نشان می‌دهیم.

دبیر اجرایی هشتمین بینال مجسمه سازی درباره اینکه آیا این بینال به صورت مستر کلاس آموزشی است، یا نه اظهار کرد: حضور کیوریتورها در این رویداد به معنای مسترکلاس نیست. کیوریتورها به زودی اعلام می‌شوند و ترجیح این است که هر هنرمند در فرآیند ساخت اثر با کیوریتوری که دوست دارند، کار کنند.

دبیر اجرایی هشتمین بینال مجسمه سازی از احتمال جانمایی برخی از آثار هشتمین بینال مجسمه سازی در باغ کتاب خبر داد و گفت: تلاش داریم بتوانیم برخی کارهای این رویداد هنری که قابلیت حضور در فضای باغ کتاب را دارند، خریداری و در آنجا جانمایی شود،اما هنوز قطعی نیست.

پایان پیام/32

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصادف مرگبار در جاده جندق به معلمان