اولین شعبه صندوق امانات بانک ملی در قروه راه‌اندازی شد


اولین شعبه صندوق امانات بانک ملی در قروه راه‌اندازی شد

سنندج - ایرنا - اولین شعبه شهرستانی صندوق امانات بانک ملی ایران روز سه‌شنبه در مراسمی با حضور سرپرست فرمانداری قروه، مدیر امور شعب بانک ملی کردستان و جمعی از مسئولین محلی در شعبه مرکزی بانک ملی شهر قروه راه‌اندازی شد.

مدیر امور شعب بانک ملی کردستان در مراسم راه‌اندازی این صندوق گفت: برای اولین بار به غیر از شعب مرکزی در سنندج، صندوق امانات بانک ملی به صورت اجاره ای در شعبه مرکزی شهر قروه آغاز به کار کرده است.
علی اشرف یوسفی قیاسی افزود: در صندوق امانات بانک ملی شعبه قروه ۱۳۰ صندوق با هزینه کلی ۱۲۰ میلیون تومان ایجاد شده است.
وی اضافه کرد: ۹۰ عدد صندوق کوچک با اجاره بهای سالانه حدود ۱۲۸ هزار تومان با مبلغ ودیعه حدود یک میلیون و ۲۳ هزار تومان، ۲۰ عدد صندوق سایز متوسط با اجاره بهای سالانه حدود ۱۹۹ هزار تومان با مبلغ ودیعه یک میلیون و ۵۸۵ هزار تومان و ۲۰ عدد صندوق سیز بزرگ با اجاره بهای سالانه حدود ۴۰۹ هزار تومان با مبلغ ودیعه حدود ۳ میلیون و ۲۷۱ هزار تومان در این شعبه راه اندازی شده است.
یوسفی قیاسی اظهار داشت: این صندوق ها برای نگهداری اشیای قیمتی، طلاو جواهرات، اسناد و مدارک و مواردی از این قبیل است که به صورت کامل در اختیار خود فرد با شرایط امنیتی بالا قرار می گیرد و فرد در شرایط کاملا مطمئن و امن‌ می تواند با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر و کلید صندوق شخصی به اشیای داخل صندوق خود دسترسی داشته باشد.
وی با بیان این که حفظ و نگهداری اسناد و اشیای گرانبها در محیط امن، یکی از نیازهای اساسی مردم است، اظهار امیدواری کرد این اقدام بانک ملی جدا از تامین نیاز مشتریان می تواند در جلوگیری از سرقت و صدمات ناشی از ان تاثیر بسزایی داشته باشد.
مشتریان متقاضی می توانند با مراجعه به سایت بانک ملی به آدرس https://bmi.ir/ از شرایط واگذاری صندوق های اجاره ای اطلاع حاصل کنند.
۹۹۳۷/۹۱۰۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا