پیروزی نهایی جبهه مقاومت حتمی و نزدیک است


پیروزی نهایی جبهه مقاومت حتمی و نزدیک است

گروه اجتماعی ــ تولیت مسجد مقدس جمکران در دیدار خانواده سید حسن نصرالله، گفت: پیروزی نهایی جبهه مقاومت حتمی و نزدیک است.

پیروزی نهایی جبهه مقاومت حتمی و نزدیک استبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از مرکز خبر مسجد مقدس جمکران، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسن رحیمیان در دیدار خانواده سید حسن نصرالله ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید هادی نصرالله، شهادت ایشان را منشأ تحولی عظیم در تثبیت حقانیت و محبوبیت حزب‌الله لبنان دانست و اظهار کرد: در مقایسه با فرزندان رؤسا و رهبران جهان عرب استثنایی است که فرزند رهبر مقاومت در خط مقدم نبرد با صهیونیست‌ها تا آخرین گلوله بجنگد تا شهید شود و جنازه‌اش به اسارت دشمن دربیاید.
وی با اشاره به توطئه‌های جبهه استکبار علیه حزب‌الله از آغاز تاکنون گفت: همه این توطئه‌ها سبب محبوبیت و قدرت بیشتر حزب‌الله شده است.
تولیت مسجد مقدس جمکران تحولات عالم در ۵۰ سال اخیر را بسیار عظیم و شگرف دانست و افزود: نخستین جنگ رژیم صهیونیستی با کشورهای عربی مصر، اردن و سوریه به پیروزی سریع آن منتهی و بخش‌هایی از سرزمین‌های عربی تصرف شد اما چهل سال بعد و درحالی‌که اسرائیل از جمیع جهات نظامی مجهزتر شده بود در مواجهه با گروه کوچکی از شیعیان به نام حزب‌الله، برای نخستین بار زهرشکست را چشید، امروز مقاومت و پیروزی‌های انصار الله در یمن در برابر تمام جبهه استکبار، باعث شگفتی عالم شده است.
رحیمیان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و آیاتی از قرآن کریم، پیروزی جبهه مقاومت را حتمی و نزدیک دانست و یادآوری کرد: سقوط مستکبرین یکایک جلوی چشمان ما در حال رقم خوردن است و رژیم صهیونیستی که روزگاری شعار از نیل تا فرات را سر می‌داد امروز از ترس مقاومت دیوار بتنی دور خود می‌کشد و خود را در منطقه‌ای کوچک محدود کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی