پاسخ دادستان تهران به ادعای وکیل معزول محمدعلی نجفی


پاسخ دادستان تهران به ادعای وکیل معزول محمدعلی نجفی

دادستان تهران به ادعای محمود علیزاده طباطبایی؛ وکیل معزول شده در پرونده قتل مرحوم میترا استاد واکنش نشان داد.

خبرگزاری فارس: دادستان تهران گفت: برخورد دادستانی با کسانی که امنیت عمومی را به مخاطره می‌اندازند قاطع، جدی، فوری و بدون فوت وقت است.

هشدار دادستانی تهران به اخلالگران امنیت عمومی

علی القاصی دادستان تهران در حاشیه طرح رعد ۲۹ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: افرادی که امنیت عمومی را به مخاطره می‌اندازند دادستانی نگاه ویژه‌ای به آن‌ها داشته و قرار‌های تامین بازداشت موقت برای آن‌ها صادر خواهد کرد.

دادستان تهران تصریح کرد: همه دادسرا‌های شعب ویژه برای رسیدگی به این امور در سریع‌ترین زمان اقدام کرده و بر حکمی که صادر می‌شود و کل فرایند اجرا نظارت می‌شود تا تخفیفی به آن‌ها داده نشود.

وی با تاکید بر این مطلب که رویکرد ما برخورد قاطع و جدی، فوری و بدون فوت وقت با این افراد است گفت: قطعاً کسانی که امنیت عمومی را به مخاطره بیندازند ناجا با ان‌ها برخورد ناجا می‌کندچرا که این اجازه را به آن‌ها داده و دستور قضایی نیز دارند.

القاصی تاکید کرد: در مواجهه با جرایم مشهود دستورات قصایی را صادر کردیم و در حال حاضر اجرای مجازات این افراد به طور کامل است؛ در ادامه نیز تلاش می‌کنیم اموال به مالباختگان مسترد می‌شود.

پاسخ دادستان تهران به ادعای وکیل معزول محمدعلی نجفی

دادستان تهران به ادعای محمود علیزاده طباطبایی؛ وکیل معزول شده در پرونده قتل مرحوم میترا استاد واکنش نشان داد.

به گزارش تسنیم، سیدمحمود علیزاده طباطبایی؛ وکیل محمدعلی نجفی در پرونده قتل مرحومه میترا استاد از چندی پیش ادعایی را مبنی بر دستگیری و آزادی یک شخص ناشناس را در پرونده قتل مرحوم میترا استاد عنوان کرده است.

علیزاده طباطبایی مدعی شده فردی از لحظه اول قبل از ورود دختر، داماد و راننده آقای نجفی و پسر خانم میترا استاد داخل منزل بوده که وقتی این‌ها داخل منزل می‌شوند وی آنجا بوده است.

وی در ادامه اظهارات خود مدعی شده این فرد دستگیر می‌شود و خودش را مأمور یکی از نیرو‌های امنیتی و اطلاعاتی معرفی می‌کند، وی ساعتی بعد ازاد می‌شود و در کمال تعجب هیچ اثری از آن فرد اکنون در پرونده نیست.

علی القاصی دادستان تهران در گفتگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم، ضمن تکذیب ادعای علیزاده طباطبایی، تصریح کرد: دستگاه قضایی اصلا به اثبات این موضوع نرسید و این ادعا را تأیید نمی‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: صِرف هر ادعایی دلیل و مدرک نمی‌شود، اما شرایط برای بررسی هر ادعایی فراهم است البته بررسی ادعا به معنای تایید آن نیست و تنها اگر ابهامی باشد از بین می‌رود.

به گفته دادستان تهران پرونده قتل مرحومه میترا استاد پس از رفع ابهامات دیوان تصمیم‌گیری می‌شود.

دادستان تهران: فعلا صحت و سقم ماجرای سرقت از خانه نماینده مجلس اثبات نشده است

دادستان تهران گفت: پرونده پرونده مطرح است و هنوز صحت و سقم آن بررسی نشده است.

به گزارش تسنیم، بیست و نهمین مرحله از طرح رعد توسط پلیس پیشگیری تهران بزرگ اجرا شد؛ در طرح رعد قرار است کلانتری‌های پایتخت حوزه استحفاظی خود را از حضور مجرمان پاکسازی کنند.

علی القاصی‌مهر صبح امروز در حاشیه بازدید از دستاورد‌های بیست و نهمین مرحله از طرح رعد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امنیت عمومی مردم خط قرمز در مجموعه دستگاه قضایی و پلیس است، اظهار کرد: ایجاد امنیت و ثبات آرامش در تمام بخش‌ها در درجه نخست و حائز اهمیت است.

دادستان تهران افزود: رویکرد دستگاه قضایی برخورد جدی، قاطع و بدون اغماض با مخلان امنیت، سارقان و افرادی است که دستبرد زدن به اموال مردم امنیت را به مخاطره می‌اندازند.

وی خاطرنشان کرد: دستورات لازم درباره دستگیری سارقان و برهم زنندگان نظم به صورت مستمر در دستور کار مجموعه قضایی است و برای برخورد با متهمان بازداشت شده، در دادسرا‌ها شعب ویژه‌ای را اختصاص می‌دهیم.

این مقام قضایی با بیان اینکه پرونده مخلان نظم برای صدور حکم، به سرعت رسیدگی می‌شود، متذکر شد: در پی این هستیم پرونده افراد سابقه‌دار پرونده در سیستم قضایی به صورت ویژه بررسی شود و مجازات‌ها را به صورت کامل اعمال و اجرا کنیم.

القاصی‌مهر ادامه داد: در همین راستا درباره سارقان سابقه‌دار و مخلان نظم و اوباش معمولا تسهیلات ارفاقی را به آن‌ها نمی‌دهیم و حکم به صورت کامل اجرا می‌شود.

دادستان تهران ضمن هشدار به مخلان نظم و امنیت، یادآور شد: دستگاه قضایی هیچ ملاحظه‌ای با این افراد نخواهد داشت و مطمئنا امنیت و آرامش سارقان و مخلان نظم را برهم می‌زنیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر مطالب مطرح شده درباره سرقت از منزل تقی کبیری؛ نماینده مجلس نیز گفت: فعلا در حد اعلام شکایت و گزارش این پرونده مطرح است و هنوز صحت و سقم آن بررسی نشده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر امید به صورت داستان + متن شعر