مرگ 10 نفر بر اثر مصرف بیش از حد مواد مخدر در ایالت اوهایو


به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما (http://www.iribnews.ir/)، ان بی سی نیوز در گزارشی با اشاره به افزایش شمار قربانیان مصرف بیش از حد...

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما، ان بی سی نیوز در گزارشی با اشاره به افزایش شمار قربانیان مصرف بیش از حد مواد مخدر در آمریکا نوشت تنها در مدت 26 ساعت 10 نفر بر اثر اوردوز در ایالت اوهایو جان باختند.
به گزارش شبکه ان بی سی نیوز، میزان مرگ و میر مشکوک ناشی از مصرف بیش از حد مواد مخدر در آمریکا در چند هفته گذشته افزایش چشمگیری داشته است و مرگ 10 نفر در کلمبوس اوهایو تنها در مدت کوتاه 26 ساعت، دومین هفته مرگبار اوردوز در آمریکا بعد از نیویورک و پیتسبرگ (ایالت پنسیلوانیا) را رقم زده است.
دکتر «آناهی اورتیز» پزشک قانونی شهرستان فرانکلین در بیانیه ای این باره گفت این تعداد مرگ در بازه زمانی کوتاه در این شهرستان غیرمعمول بوده است.
وی هشدار داد مواد مخدرهایی مانند کوکائین و متامفتامین می توانند با فنتانیل مخلوط و منتج به ترکیبی کشنده شوند.
این دومین هفته مرگبار جان باختن شماری از افراد براثر اوردوز است. مقامات نیویورک هفته گذشته گفتند که آنها در حال تحقیق درباره مرگ مشکوک 5 نفر براثر اوردوز کوکائین فاسد هستند.
22 سپتامبر در پیتسبرگ نیز سه نفر از شرکت کنندگان در یک مراسم براثر مواد مخدر جان باختند و 4 نفر دیگر روانه بیمارستان شدند.
یک مرد به نام «پیتر رنه سانچز مونتالوو» نیز در ارتباط با این مرگ ناشی از اوردوز در پنسیلوانیا متهم شده است. به گفته دادستان های فدرال، مونتالوو یک پودر سفید را که با مواد افیونی مصنوعی کشنده آغشته کرده بود به قربانیان فروخته است.
هنوز مشخص نیست که مرگ و میرهای ناشی از مواد مخدر در اوهایو نیز با این موارد مرتبط باشد.
اداره پزشک قانونی فرانکین برای پاسخ به ان بی سی نیوز در این باره در دسترس نیست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک