آندره دویزیوسو: حادثه بارسلونا دست ما را از رقابت قهرمانی کوتاه کرد


موتوجی پی ایران – آندره دویزیوسو، موتورسوار دوکاتی معتقد است که حادثه رخ داده در مسابقه بارسلونا، تاثیر بسیاری بر روی رقابت قهرمانی 2019 داشته است و درست از همان مسابقه مارک مارکز توانسته برتری امتیازی کسب کند. در این مسابقه، خورخه لورنزو که مسابقه را از رده دهم شروع کرده بود توانست تا دور دوم خود را به رده چهارم برساند و بعد در پیچ شماره 10 قصد...

موتوجی پی ایرانآندره دویزیوسو، موتورسوار دوکاتی معتقد است که حادثه رخ داده در مسابقه بارسلونا، تاثیر بسیاری بر روی رقابت قهرمانی 2019 داشته است و درست از همان مسابقه مارک مارکز توانسته برتری امتیازی کسب کند.

در این مسابقه، خورخه لورنزو که مسابقه را از رده دهم شروع کرده بود توانست تا دور دوم خود را به رده چهارم برساند و بعد در پیچ شماره 10 قصد سبقت گیری از ماوریک وینالس در شعاع داخلی پیچ را داشت که کنترل جلوی موتورش را از دست می دهد و با او برخورد می کند و در یک شرایط دومینو وار دویزیوسو و ولنتینو روسی نیز در این لحظه از مسابقه کنار می روند. مارکز خوش شانس بود که در این برخورد حضور نداشت و در آخرین لحظه از حادثه گریخت.

آندره دویزیوسو: حادثه بارسلونا دست ما را از رقابت قهرمانی کوتاه کردآندره دویزیوسو: حادثه بارسلونا دست ما را از رقابت قهرمانی کوتاه کرد مارک مارکز و آندره دویزیوسو

دویزیوسو در مسابقه گذشته در آراگون عملکرد فوق العاده ای را داشت و توانست در رده دوم و برروی سکو قرار گیرد اما باز هم این مارکز بود که هشتمین پیروزی فصلش را کسب کرد. رقابت قهرمانی 2019 تقریبا به پایان رسیده و مارکز فاصله چندانی با قهرمانی ندارد، موتورسوار ایتالیایی درباره رقابت امسال می گوید:

کسی نیستم که به دنبال بهانه باشم و نمی خواهم از همین الان شروع [به بهانه آوردن] کنم اما وقتی که صفر های بی دلیل در رقابت قهرمانی ظاهر می شوند (اشاره به تصادف و عدم کسب امتیاز)، دیگر به شما بستگی ندارد و همه چیز تغییر می کند.

تا بارسلونا ما در فاصله نزدیکی پشت سر او بودیم. حادثه آنجا دست ما را از رقابت قهرمانی کوتاه کرد اما در هر صورت ما مانند سال گذشته با مارک نزدیک نبودیم.

ما فقط در برخی مسابقات میانه فصل توانستیم چالشی برای او باشیم و سپس تصادف سیلوراستون رخ داد. اما نمی خواهم بگویم که بدون آن حوادث می توانستیم مارک را به چالش بکشم زیرا فقط در اتریش بالاتر از او بودم.

این واقعیت است و در حال حاضر هیچ کس نمی تواند مارک را شکست دهد و همه ی ما باید دنبال راه حل باشیم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق