بولتون در اولین اظهار نظر بعد از برکناری، نسبت به سیاست های ترامپ در کره شمالی هشدار داد


بولتون در اولین اظهار نظر بعد از برکناری، نسبت به سیاست های ترامپ در کره شمالی هشدار داد

شفقنا- مشاور سابق امنیت ملی آمریکا بعد از سه هفته سکوت و برای اولین بار بعد از برکناری،  درباره رویکرد رئیس جمهور آمریکا نسبت به کره شمالی هشدار داد و عنوان کرد  که ترامپ قصد داشت با  کیم جونگ اون رهبر کره شمالی قرارداد صلح آمیز امضا کند. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از نیویورک تایمز، جان بولتون […]

بولتون در اولین اظهار نظر بعد از برکناری، نسبت به سیاست های ترامپ در کره شمالی هشدار داد

شفقنا- مشاور سابق امنیت ملی آمریکا بعد از سه هفته سکوت و برای اولین بار بعد از برکناری، درباره رویکرد رئیس جمهور آمریکا نسبت به کره شمالی هشدار داد و عنوان کرد که ترامپ قصد داشت با کیم جونگ اون رهبر کره شمالی قرارداد صلح آمیز امضا کند.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از نیویورک تایمز، جان بولتون ، مشاور سابق امنیت ملی ، در اولین اظهارنظرهای عمومی خود از زمان خروج از کاخ سفید، بدون ذکر نام ترامپ ، گفت که فکر می کند که اقدامات ترامپ هیچ گونه دستاوردی نداشته است.بولتون مدعی شد: تصمیم استراتژیک کیم جونگ اون این است که هر کاری برای حفظ توانایی تسلیحات هسته ای و توسعه و تقویت بیشتر آن انجام دهد و در شرایط فعلی ، او هرگز به طور داوطلبانه تسلیم نخواهد شد.

وی افزود : ایالات متحده باید به متوقف کردن گسترش سلاح های هسته ای در شبه جزیره کره توجه کند.
بولتون مدعی است، هیچ نشانه ای مبنی بر کاهش تحرکات هسته ای کره شمالی از زمان دستیابی آقای ترامپ به قدرت و مبادله نامه های “زیبا” از طرف آقای کیم وجود ندارد.

لازم به ذکر است، ترامپ آخرین بار در ماه ژوئن از طریق کره جنوبی با رهبر کره شمالی ملاقات کرد و اولین رئیس جمهور آمریکا بود که پا در کره شمالی گذاشت. هرچند که کره شمالی می گوید که اختلافات عمیق آنها با ایالات متحده هنوز ادامه دارند.

بنابراین گزارش، انتظار می رود که خروج بولتون از دولت، به احیای مذاکرات کمک کند ، حتی اگر هنوز مشخص نباشد که کره‌ شمالی چه امتیازاتی می خواهد. ترامپ هفته گذشته در جلسه مجمع عمومی سازمان ملل متحد، از احتمال دیدار دوباره با کره شمالی خبر داد.

خبر اصلی را در نیویورک تایمز ببینید.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کره شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا