فهرست برترین و مرغوب ترین مدل های ادکلن مردانه 2020 + عکس


فهرست برترین و مرغوب ترین مدل های ادکلن مردانه 2020 + عکس هیچکس نیست که از بوی خوش و مطبوع لذت نبرد .یکی از مواردی که در سلامتی ما بسیاری تاثیر گذار است استفاده از عطر است چراکه یکی از مهم‌ترین خواص عطرها غلبه بر استرس و کنترل آن است، همچنین درمان بی‌خوابی و شب بیداری‌های طولانی نیز از دیگر خواص عطرها به شمار می آید. به طور کلی استفاده از عطرو...

فهرست برترین و مرغوب ترین مدل های ادکلن مردانه 2020 + عکس

فهرست برترین و مرغوب ترین مدل های ادکلن مردانه 2020 + عکس

هیچکس نیست که از بوی خوش و مطبوع لذت نبرد .یکی از مواردی که در سلامتی ما بسیاری تاثیر گذار است استفاده از عطر است چراکه یکی از مهم‌ترین خواص عطرها غلبه بر استرس و کنترل آن است، همچنین درمان بی‌خوابی و شب بیداری‌های طولانی نیز از دیگر خواص عطرها به شمار می آید.

به طور کلی استفاده از عطرو ادکلن برای بسیاری از افراد امری لازم و مهم در زندگی شان تلقی می شود و ما در جهان امروز شاهد گسترده شدن دنیای عطر وادکلن ها و وسایر خوش بو کننده ها هستیم.

در این بخش از فراناز قصد داریم شما را با فهرستی از بهترین و مرغوب ترین ادکلن های مردانه آشنا کنیم.فهرست برترین و مرغوب ترین مدل های ادکلن مردانه 2020 + عکس

*Lacoste Noir

اولین در لیست این ادکلن است که عطر گرمای تابستان را منتقل می کند. برای مردان ورزشکار بسیار خوب است .

*Davidoff Cool Water

این قوی ترین بو برای مردان می باشد و غیر منصفانه بود اگر آن را در این لیست قرار نمی دادیم. حس نسیم تازه دریا را انتقال می دهد. نمایشگر حس خنکای اقیانوس است . این ادکلن بسیار جذاب است و همه را به سمت شما جذب میکند.

*Giorgio Armani Acqua Di Gio Pour Homme

اگر که در جستجوی عطری برای خود هستید یا شما خانم ها دنبال عطری برای همسرتون هستید، این ادکلن را انتخاب کنید. این بهترین گزینه برای مردان با هر نوع شخصیتی می باشد. مانند بسیاری از عطرهای دیگر حس و طراوت نسیم و خنکی کنار دریا را منتقل می کند .

*Old Spice

Old Spiceیک برند قدیمی است که به طور مداوم ناچیز شمرده می شود. و آن قدری که ارزش دارد به آن بها داده نمی شود .درهر حال بوی محشری دارد که حس یک مرد قدرتمند را به شما القا می کند و شماره ی 4 را در این لیست به خود اختصاص داده است . او خلاصه ی حس مرد بودن است . داشتن این ادکلن از واجبات همه ی مردان است .

*Hugo Boss Number

این ادکلن یکی از ادکلن هایی است که حتما دوستش خواهید داشت . درجه یک و پیچیده، با یک بوی قدرتمند و کامل می باشد. در همه ی زمان ها و در همه ی قرارها قابل استفاده می باشد.

*Ralph Lauren Polo Red

خانم ها اگر مایلید همسرتان شجاع تر و آقاتر به نظر برسد یا آقایانی که می خواهند در نظر خانم ها شجاع به نظر بیان بیایند ، این ادکلن را انتخاب کنند. این ترکیب حاوی رایحه ی گریپ فروت تازه ، زعفران ، مرکبات و درخت ماموت است . پس آقایون فریبندگی خود را با این ادکلن افزایش دهند .

*Calvin Klein

این کمپانی بیشتر برای تولید لباس مشهور است ، ولی شروع به تولید عطرهای با رایحه ی به یاد ماندنی هم کرده است . ادکلن کلوین کلی رتبه ی 7 را به خود اختصاص داده است . این ادکلن انتقال دهنده ی ترکیبی از بوی اسطوخودوس ، خیار و مرکبات می باشد. ترکیب این 3 بو ،بوی کامل و عالی ای می سازد که شما در هر جا و هر زمانی می توانید از آن استفاده کنید .

*Azzaro Chrome

یکی از بهترین محصولات شرکت Azzaro می باشد. نمره ی 8 را در این لیست به خود اختصاص داده است . بوی چوب و فندق را دارد. هر دوی این بوها در یک قرار ملاقات کاری یا قرار ملاقات ازدواج موثر هستند. رایحه ی جنگل های آلپ را به ارمغان می آورد. در پس این ها احساس تازگی در بوی این ادکلن وجود دارد.

*Ralph Lauren Polo Blue

جایگاه نهم را در لیست بهترین ادکلن های مردانه به دست آورده است. این ادکلن مناسب فضای بیرون می باشد .با بوی تردی که دارد حال و هوای نسیم هوای تازه ی کنار دریا را به شما می دهد. این ادکلن می تواند انتخاب نهایی شما باشدو به اندازه ی جذابیتش گران نیست و دختر خانم ها عاشق بوی این ادکلن هستند.

*Bvlgari Aqua

یکی از بهترین و گران ترین ادکلن های موجود است. او به شما قدرت درونی زیادی می دهد . رایحه ای نشاط بخش مانند حضور در یک اقیانوس زیبا دارد . ماندگاری بالایی دارد. اما نظر خانم ها در ارتباط با آن : عالی ، زیرا این ادکلن بوی تند افراطی که بسیاری از ادکلن ها از خود به جا می گذارند را ندارد و خانم ها را به سمت شما می کشاند. عطر و بویی که شما را به سرعت به هدفتان می رساند.فهرست برترین و مرغوب ترین مدل های ادکلن مردانه 2020 + عکس

فهرست برترین و مرغوب ترین مدل های ادکلن مردانه 2020 + عکس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مد،لباس و پوشاک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته