مارول در سال 2021 چهار فیلم جدید اکران می کند


رسانه کلیک – به نظر می رسد در سال 2021 شاهد عرضه 4 فیلم از دنیای مارول خواهیم بود. سری جدید فیلم های Spider-Man ،Doctor Strange، Thor و Shang-Chi در راه هستند. کمپانی مارول به طور رسمی اعلام کرده که برای اولین بار در سال 2021، چهار فیلم از دنیای MCU را به پرده سینما […] نوشته مارول در سال 2021 چهار فیلم جدید اکران می کند اولین بار در رسانه کلیک....

رسانه کلیک – به نظر می رسد در سال 2021 شاهد عرضه 4 فیلم از دنیای مارول خواهیم بود. سری جدید فیلم های Spider-Man ،Doctor Strange، Thor و Shang-Chi در راه هستند.

کمپانی مارول به طور رسمی اعلام کرده که برای اولین بار در سال 2021، چهار فیلم از دنیای MCU را به پرده سینما خواهد فرستاد. مارول در مراسم Comic-Con سن دیگو و هنگام معرفی فاز 4 فیلم های خود، به مرد عنکبوتی اشاره ای نکرد، اما با توجه به توافق جدید سونی و دیزنی، فیلم Spiderman: Homecoming 3 نیز به این فاز اضافه شده است.

فاز چهارم دنیای سینمایی مارول در سال آینده و با عرضه دو فیلم Black Widow و Eternals آغاز می شود. اما به نظر می آید که سال 2021، سال موفقیت آمیزی برای این کمپانی خواهد بود. ظاهرا فیلم های Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings ،Doctor Strange in the Multiverse of Madness و Thor: Love and Thunder به ترتیب در فوریه، مه و نوامبر به نمایش گذاشته می شوند. طرفداران مرد عنکبوتی نیز می توانند در ژوئیه سال 2021 به تماشای قسمت سوم Homecoming در سینماهای جهان بنشینند.

با اضافه شدن مرد عنکبوتی، کمپانی مارول می تواند برای نخستین بار در طول تاریخ فعالیت های خود، چهار فیلم را در یکسال عرضه کند. این در حالی است که استودیو معمولا در هر سال، نهایتا دو یا سه فیلم را تولید می کند.

مارول در سال 2021 چهار فیلم جدید اکران می کند

مارول در سال 2021 چهار فیلم جدید اکران می کند
استودیوی مارول به خوبی توانسته خود را با لزوم فعالیت های بیشتر، وفق دهد. اگر مارول در انتشار چهار فیلم در یکسال به موفقیت دست پیدا کند، این سوال به وجود می آید که آیا این روند به یک هنجار برای فیلم سازی تبدیل خواهد شد؟ در حال حاضر نمی توان پاسخی برای این سوال پیدا کرد. اما با توجه به دنباله های متعدد برای مجموعه فیلم های چهار شگفت انگیز و مردان ایکس، می توان پیش بینی کرد که سال 2021، آغازگر روند تولید چهار فیلم توسط استودیوی مارول است.

با این حال، مارول جهت تحقق یافتن این هدف با مشکلات متعددی نیز مواجه شده است. این کمپانی علاوه بر ساخت چهار فیلم، باید تولیدات خود را برای سرویس پخش دیزنی پلاس نیز آماده کند. طبق وعده های مارول، مجموعه های WandaVision ،Loki، What if و Hawkeye برای سال 2021 از طریق این سرویس به نمایش گذاشته خواهند شد.

این مجموعه ها به غیر از What if (که نمایش انیمیشنی دارد)، نیازمند بودجه فراوان و فعالیت های بسیاری هستند. بنابراین سال 2021، پرمشغله ترین سال برای دنیای سینمایی مارول به شمار می رود. البته باید خاطر نشان کرد که با بازگشت مرد عنکبوتی، احتمال به تعویق افتادن اجرای فاز 4 نیز وجود دارد. حال باید دید که آیا این کمپانی به وعده خود در سال 2021 عمل خواهد کرد یا خیر.

Source: screenrant

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی