دو حادثه مرگبار در فسا و لارستان جان دو نوجوان را گرفت


دو حادثه مرگبار در فسا و لارستان جان دو نوجوان را گرفت

شیراز-ایرنا- چوپان 14 ساله بر اثر برق گرفتگی در یکی از روستاهای شهرستان لارستان جان خود را از دست داد. در روستای کوشک قاضی شهرستان فسا نیز ریزش دیوار گلی و مخروبه نفس نوجوان 13ساله را گرفت.

سرهنگ داوود امجدی فرمانده انتظامی شهرستان لارستان روز دوشنبه اعلام کرد: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر برق گرفتگی در یکی از روستاهای این شهرستان، ماموران به همراه دیگر نیروهای امدادی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام و در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که نوجوان ۱۴ ساله برای چرای گوسفندان به صحرا عزیمت کرده و بر اثر برق گرفتگی جان خود را از دست داده است.

جسد این فرد کاملا سوخته و برای بررسی بیشتر به پزشک قانونی منتقل شده است .

این مقام انتظامی از عشایر و کشاورزان خواست که از نزدیک شدن به تیرهای چراغ برق خودداری کنند و در هنگام بروز رعد و برق نیز در مناطق مرتفع تردد نکنند تا شاهد حوادث دلخراش نباشیم.

لارستان در فاصله ۳۳۷ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.

روستای کوشک قاضی شهرستان فسا نیز در حادثه ای دیگر شاهد جان باختن یک نوجوان ۱۳ ساله بود، وحید رضا رحمدار مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرستان فسا در این باره گفت: پس از تماس تلفنی با این‌ مرکز و گزارش حادثه نیروهای آتش نشانی برای کمک رسانی به محل اعزام شدند.

وی بیان کرد: در این حادثه بر اثر ریزش دیوار یکی از افراد حادثه دیده بدون علائم حیاتی بود و جان سپرد اما ۲ نفر دیگر نجات یافتند و اکنون در سلامت کامل هستند.

یوسف علیپوریان مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان فسا هم گفت :در پی تماس تلفنی با این مرکز مبنی بر ریزش دیوار در روستای کوشک قاضی یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام گردید. در محل حادثه مشخص شد بر اثر ریزش دیوار گلی یک پسر ۱۳ساله در زیر آوار مانده و جان خود را از دست داد.

به گفته وی تلاش تیم امدادی و اورژانس برای نجات و احیاء پسر بچه بی نتیجه ماند و پیکر بی جان وی از زیر آوار بیرون آورده شد و توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی حضرت ولیعصر (عج) فسا انتقال یافت.

علت حادثه از سوی کارشناسان در حال بررسی است.

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

۹۶۵۳ /۹۸۷۳ / ۶۱۱۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دارم دلبری مانند تو