فتل: من با چارلز قراری داشتم ولی شاید قرارهای دیگری بود


فرمول یک ایران – گرندپری روسیه 2019 که پس از مرحله تعیین خط نوید یک اتفاق خوب را برای تیم فراری می داد در روز مسابقه تبدیل به یک کابوس سنگینی شد و با حواشی زیادی برای آنها همراه بود. سباستین فتل که در دور 26 به دلیل مشکل پیش امده در پاوریونیت خود از مسابقه کنار رفت بیان کرد که او سهم خودش از استراتژی را انجام داده است: خیلی واضح بود، من استارت...

فرمول یک ایران – گرندپری روسیه 2019 که پس از مرحله تعیین خط نوید یک اتفاق خوب را برای تیم فراری می داد در روز مسابقه تبدیل به یک کابوس سنگینی شد و با حواشی زیادی برای آنها همراه بود.

سباستین فتل که در دور 26 به دلیل مشکل پیش امده در پاوریونیت خود از مسابقه کنار رفت بیان کرد که او سهم خودش از استراتژی را انجام داده است:

خیلی واضح بود، من استارت خیلی خوبی را داشتم و سهم خودم از استراتژی را انجام دادم. بقیه بحث ها در داخل تیم بررسی می شود. سپس من در خودرو احساس راحتی می کردم و به پیشتازی خودم اضافه کردم. ناگهان دیگر باتری خودرویم قدرتی را نداشت. من نزدیک به 60 اسب بخار را از دست داده بودم. سپس خودرو را در جاییکه به عقیده خودم نیاز نبود تا هیچ خودروی ایمنی به پیست بیاید پارک کردم. من دستور تیمی را در ابتدای کار درک نکردم من فقط سعی کردم مسابقه خودم را داشته باشم. اینکه دلیل خاصی داشت یا نه در داخل تیم بحث می شود.

ما دیدیم که تو نسبت به تایرها اعتراض داشتی ولی دو دور دیرتر تو را به پیت آوردند:

خب من که نمی توانم خودم به پیت برم و این سوال را من نباید جواب بدهم.

پس یعنی تیم به تو چیزی نگفت در مورد پیت؟

رادیو که سالم بود…

فتل: من با چارلز قراری داشتم ولی شاید قرارهای دیگری بودفتل: من با چارلز قراری داشتم ولی شاید قرارهای دیگری بود سباستین فتل

او در مورد استراتژی فراری کاملتر اینگونه صحبت نمود:

صادقانه بگویم من دقیقا نمی دانم که چه اتفاقی افتاد. ما باهم قراری را داشتیم و من خودم با چارلز قبل مسابقه صحبت کرده بودم اتفاقا خیلی هم واضح حرف زده بودم. اما نمی دانم شاید من از چیزی بی خبر باشم و نشنیده باشم. مطمئنا ما بعدا در مورد این داستان صحبت می کنیم. اما امروز روز بدی بود چون ما می خواستیم که یک دو را بدست بیاوریم.

او از اینکه در مورد این “قرارش” با چارلز صحبت بیشتری کند خودداری کرد و خواست این صحبت را به داخل تیم بکشاند:

این چیزی نیست که من واقعا بخواهم صحبت کنم. من نمی خواهم تیم را در موقعیت بدی قرار دهم به این خاطر که شاید کسی چیزی دیگری را گفته باشد. می دانم که منصفانه نیست و حق مردم است که بدانند چه اتفاقی افتاده است ولی داستان آنقدر هم بزرگ نیست. چیزی که واضح بود این بود که چارلز اول بود و من سوم و ما در مورد این صحبت کردیم که من باید از لوییس عبور کنم. اما من یک استارت خیلی خوبی رو داشتم و دیگر در آنجا انتخاب های بیشتری روی میز برای عملکردن داشتم. متاسفم ولی بیشتر از این نمی توانم دیگر صحبت کنم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی