اسپیکر هوشمند از برند حرفه ای “بوز” (+فیلم/تصاویر)


مجله آنلاین موبنا – زمانی که صحبت از برند بسیار مطرح “بوز” باشد جذابیت های یک محصول صوتی به میزان چشمگیری افزایش می یابد. این برند اخیرا از یک اسپیکر قابل حمل رونمایی کرده که از الکسای آمازون نیز پشتیبانی می کند. این محصول در ابعاد 4.09 در 4.69 در 7.54 اینچ طراحی و سنگینی آن نیز برابر با 2 کیلوگرم است. قاعده اسپیکر وزن بالایی دارد بنابراین در...

مجله آنلاین موبنا – زمانی که صحبت از برند بسیار مطرح “بوز” باشد جذابیت های یک محصول صوتی به میزان چشمگیری افزایش می یابد. این برند اخیرا از یک اسپیکر قابل حمل رونمایی کرده که از الکسای آمازون نیز پشتیبانی می کند.

این محصول در ابعاد 4.09 در 4.69 در 7.54 اینچ طراحی و سنگینی آن نیز برابر با 2 کیلوگرم است. قاعده اسپیکر وزن بالایی دارد بنابراین در مکانی که آنرا قرار داده اید به خوبی ثابت می شود. طراحی سیلندری و مدرنی دارد که از منظر زیبایی نیز کاملا قابل قبول خواهد بود.

اسپیکر هوشمند از برند حرفه ای “بوز” (+فیلم/تصاویر)

در ساخت بخش داخلی آن از سه رادیاتور پسیو استفاده شده که صدای فراگیر 360 درجه بسیار باکیفیتی را ارائه می دهد و همچنین صدای باس بسیار چشمگیری دارد.
مجهز به فناوری وای فای و بلوتوث و همچنین ایرپلی2 شده تا یک ارتباط باکیفیت را با منبع فایل های صوتی برقرار کند. حضور الکسای آمازون نیز ویژگی های خاص خود را دارد زیرا می توانید با کمک آن آلبوم های مورد نظر خود را پخش کنید، اخبار گوش کنید یا آنکه وضعیت آب و هوا را کنترل کنید. این محصول به راحتی با شبکه هوشمند خانگی هماهنگ می شود.

اسپیکر هوشمند از برند حرفه ای “بوز” (+فیلم/تصاویر)

یک دسته ثابت نیز روی آن قرار داده شده تا بتوان برای حمل راحت مورد استفاده قرار داد. این محصول از استاندارد آی پی4 پشتیبانی می کند بنابراین در برابر قطرات آب مقاومت دارد. این محصول در دو رنگ سفید و مشکی عرضه می شود.

اسپیکر هوشمند بوز در صفحه آمازون برچسب قیمت 235 دلاری دارد.

اسپیکر هوشمند از برند حرفه ای “بوز” (+فیلم/تصاویر)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گجت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید