آغاز باران پاییزی در کشور


آغاز باران پاییزی در کشور

مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: تا پایان هفته در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در برخی مناطق استان سیستان و بلوچستان، برخی مناطق کرمان، جنوب شرق فارس و برخی مناطق هرمزگان رشد ابرهای جوششی، رگبار باران همراه با رعد و برق پیش بینی می شود.

«احد وظیفه» در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان درباره وضعیت هوای مناطق مختلف کشور گفت: امروز در استان های سواحل دریای خزر به ویژه در استان گیلان و غرب مازندران بارش باران و در برخی مناطق اردبیل و شمال آذربایجان شرقی، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، شمال استان سمنان و ارتفاعات البرز مرکزی رسد ابر، رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود.

مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور افزود: سه شنبه در گیلان و ارتفاعات مازندران بارش پراکنده رخ خواهد داد.

وی ادامه داد: روز چهارشنبه در برخی مناطق استان گیلان، بارش پراکنده و در برخی مناطق مازندران، گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی افزایش ابر، رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت، در ارتفاعات مرکزی در استان های البرز، تهران، سمنان و در ارتفاعات زاگرس مرکزی، رشد ابر، رگبار پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود.

وظیفه خاطرنشان کرد: تا پایان هفته در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در برخی مناطق استان سیستان و بلوچستان، برخی مناطق کرمان، جنوب شرق فارس و برخی مناطق هرمزگان رشد ابرهای جوششی، رگبار باران همراه با رعد و برق پیش بینی می شود.

مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درباره وضعیت هوای تهران نیز گفت: آسمان تهران روز سه شنبه صاف، گاهی وزش باد پیش بینی می شود و روز چهارشنبه ( 10 مهر) کمی ابری، به تدریج افزایش ابر در بعضی ساعات وزش باد شدید با احتمال بارش خفیف باران پیش بینی می شود.

پایان پیام/47

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تلاش نیروهای امنیتی برای اطفا حریق ناشی از حمله هوایی آمریکا به پایگاه حشد الشعبی