بهترین رستوران‌های کرمانشاه؛ سنتی تا مدرن


بهترین رستوران‌های کرمانشاه؛ سنتی تا مدرن

رستوران‌های کرمانشاه بخاطر ارائه غذا‌های فوق العاده خوشمزه و کباب‌های مشهورشان از بهترین مکان‌ها برای لذت بردن از سفر به این شهر می‌باشند. از آنجا که گردشگری در کرمانشاه در چند سال اخیر رو به رشد است، در نتیجه شاهد روی کار آمدن رستوران‌های مدرن و سنتی در گوشه و کنار آن هستیم. در ادامه به چند مورد از بهترین و معروف‌ترین رستوران‌های کرمانشاه اشاره...

رستوران‌های کرمانشاه بخاطر ارائه غذا‌های فوق العاده خوشمزه و کباب‌های مشهورشان از بهترین مکان‌ها برای لذت بردن از سفر به این شهر می‌باشند. از آنجا که گردشگری در کرمانشاه در چند سال اخیر رو به رشد است، در نتیجه شاهد روی کار آمدن رستوران‌های مدرن و سنتی در گوشه و کنار آن هستیم. در ادامه به چند مورد از بهترین و معروف‌ترین رستوران‌های کرمانشاه اشاره خواهیم کرد. البته لازم به ذکر است که مواردی که به آن‌ها اشاره میشوند تنها بخش کوچکی از رستوران‌های با کیفیت این شهر به شمار میروند.
بهترین رستوران‌های کرمانشاه؛ رستوران‌های سنتی
اغلب ایرانی‌ها و حتی گردشگران خارجی ترجیح نمی‌دهند در محیط‌های سنتی با حال و هوای دوستانه و کاملا مطابق با فرهنگ اصیل ایرانی غذا‌های ناب وطنمان را امتحان کنند. به همین خاطر است که در تمام شهر‌های کشورمان به رستوران‌های سنتی توجه ویژه‌ای میشود. در بین رستوران‌های کرمانشاه نیز می‌توانید نمونه‌های بسیار خوبی از نوع سنتی را مشاهده کنید که عبارتند از:

بهترین رستوران‌های کرمانشاه؛ سنتی تا مدرن

رستوران پاییزان
در بین رستوران‌های کرمانشاه؛ رستوران سنتی پاییزان بخاطر داشتن محیط و دکوراسیون بسیار زیبا و آرامش بخش، ارائه غذا‌های ایرانی با کیفیت و برخورد خوب کارکنانش از محبوبیت بالایی برخوردار است. یکی از بهترین غذا‌هایی که در این رستوران می‌توان امتحان کرد، کباب‌های بسیار با کیفیت و معروفش می‌باشد که در کنار سبزی و دوغ محلی می‌تواند بهترین ترکیب باشد. علاوه بر کیفیت بالای غذا، نمی‌توان از موقعیت مکانی بسیار مناسب و نزدیک بودن به مجموعه طاق بستان چشم پوشی کرد.

آدرس: کرمانشاه، روبروی مجموعه طاق بستان
بهترین رستوران‌های کرمانشاه؛ سنتی تا مدرنمستر دیزی
ما ایرانی‌ها علاقه خاصی به دیزی و آبگوشت داریم و به همین خاطر یکی از انتخاب هایمان نشستن در سفره خانه و رستوران‌های سنتی و خوردن این غذای لذیذ می‌باشد. البته در رستوران سنتی مستر دیزی کرمانشاه می‌توانید علاوه بر دیزی‌های معروف، میرزا قاسمی، کله جوش، کشک بادمجان، کباب پیچ، آش شله قلمکار و آبدوغ خیار هم سفارش بدهید. در سفر به کرمانشاه اگر از مردم مهربان این شهر برای معرفی رستوران سنتی سوال بپرسید، شک نکنید که مستر دیزی یکی از گزینه‌های پیشنهادی خواهد بود.

آدرس: کرمانشاه، میدان ۱۷ شهریور، نرسیده به چهار راه نوبهار
بهترین رستوران‌های کرمانشاه؛ سنتی تا مدرنرستوران هتل جمشید
هتل جمشید بخاطر داشتن معماری زیبا و منحصر به فرد یکی از بهترین هتل‌های کرمانشاه است که دارای امکانات مناسبی برای پذیرایی از گردشگران داخلی و خارجی می‌باشد. در این هتل می‌توانید انواع خورش خلال و دنده کباب را در محیطی کاملا سنتی نوش جان کنید. رستوران هتل جمشید در سه وعده صبحانه، نهار و شام سرویس دهی می‌کند و می‌توانید برای خوردن غذا‌های با کیفیت و محلی آن را انتخاب کنید.

آدرس: کرمانشاه، میدان طاق بستان
بهترین رستوران‌های کرمانشاه؛ سنتی تا مدرنسفره خانه کندو
سفره خانه کندو یکی دیگر از فضا‌های سنتی و آرام در بین رستوران‌های کرمانشاه می‌باشد که بیشتر بخاطر سرسبزی فضای آن طرفدار دارد. در این سفره خانه می‌توانید انواع غذا‌های ایرانی و با کیفیت را روی تخت‌های فرش شده و راحت نوش جان کنید. پیشنهاد می‌کنیم کباب‌های خوشمزه سفره خانه کندو را از دست ندهید.

آدرس: کرمانشاه، بلوار وحدت، بالاتر از نور شرقی
بهترین رستوران‌های کرمانشاه؛ سنتی تا مدرنرستوران طبرستان
گوش دادن به صدای موسیقی زنده و خوردن انواع کباب و دیزی و غذا‌های ایرانی در محیطی کاملا سنتی و البته شیک از جمله مزایایی هستند که با انتخاب رستوران طبرستان نصیبتان میشود. رستوران طبرستان در دو وعده نهار و شام سرویس دهی می‌کند و از قدیمی‌ترین و پرطرفدارترین رستوران‌های کرمانشاه به شمار می‌رود.

آدرس: کرمانشاه، بلوار شهید کشوری، روبروی استانداری، هتل پارسیان
بهترین رستوران‌های کرمانشاه؛ سنتی تا مدرنرستوران سنتی بابک
در فاصله بسیار کم با مجموعه باستانی طاق بستانی می‌توانید یکی دیگر از رستوران‌های سنتی کرمانشاه را ببینید که فضای بسیار خوب و صمیمانه‌ای دارد. بعد از گشت و کذار و بازدید از تمدن بی مانند ایران در مجموعه طاق بستان می‌توانید غذا‌های ایرانی بسیار خوشمزه و با کیفیت را در رستوران سنتی بابک امتحان کنید. از معروف‌ترین غذا‌های رستوران بابک می‌توان به دنده کباب اشاره کرد.

آدرس: کرمانشاه، طاق بستان، کنار شهر شادی
معروف‌ترین رستوران‌های کرمانشاه؛ رستوران‌های مدرن
به همان اندازه که فضا‌های سنتی برای دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه طرفدار دارد، نشستن و غذا خوردن در فضا‌های مدرن و رستوران‌هایی به سبک امروزی نیز پرطرفدار است. در بین رستوران‌های کرمانشاه نیز می‌توانید تنوع بالایی در نوع مدرن آن‌ها را مشاهده کنید که معروف‌ترین آن‌ها عبارتند از:

بهترین رستوران‌های کرمانشاه؛ سنتی تا مدرن

رستوران شایلی
اگر به دنبال خوردن غذا‌های با کیفیت در محیط بسیار لوکس و شیک هستید، رستوران شایلی که در لیست رستوران‌های پنج ستاره قرار دارد می‌تواند گزینه‌ای مناسب باشد. علاوه بر سرو غذا در فضای بسته، می‌توان به رستوران بام این مجموعه بروید و در هوای عالی و در کنار فضای سبز زیبا و عمودی آن یک وعده غذایی فوق العاده عالی را تجربه کنید.

آدرس: کرمانشاه، رفعتیه، انتهای خیابان پزشکان
بهترین رستوران‌های کرمانشاه؛ سنتی تا مدرنرستوران دنده کباب رضایی
یکی دیگر از قدیمی‌ترین و بهترین رستوران‌های کرمانشاه که در فاصله کمی با طاق بستان قرار گرفته است، رستوران دنده کباب رضایی می‌باشد. همان طور که از نام این رستوران مشخص است، منوی ویژه آن دنده کباب می‌باشد که از اصلی‌ترین غذا‌های محلی کرمانشاه محسوب میشود. البته نکته مهم و قابل توجه در انتخاب این رستوران، گران بودن قیمت‌ها می‌باشد که با توجه به کیفیت ایده آل آن قابل توجیه است.

آدرس: کرمانشاه، میدان پدر، خیابان طاق بستان
بهترین رستوران‌های کرمانشاه؛ سنتی تا مدرن
رستوران یاس
یاس یکی از مجلل‌ترین رستوران‌های کرمانشاه می‌باشد که بیشتر برای برگزاری جشن‌ها و مهمانی‌ها و قرار‌های کاری مهم کاربرد دارد. در این رستوران می‌توانید علاوه بر غذا‌های ایرانی، انواع غذا‌های بین المللی را نیز سفارش دهید.

آدرس: کرمانشاه، بلوار شهید بهشتی، روبروی ساختمان بورس
از دیگر رستوران‌های کرمانشاه که از گذشته تا امروز میزبان گردشگران و مردم خوب این شهر بوده اند می‌توان به رستوران ملکوتی، ته چین، ارگ، رستوران حیدری، سه کاج، بهارستان، چلچله، رستوران حافظ و کله پزی امیر اشاره کرد.

بهترین رستوران‌های کرمانشاه؛ فست فود‌ها

برخلاف بزرگتر‌های خانواده که اغلب غذا‌های ایرانی در فضا‌های سنتی را ترجیح می‌دهند، کودکان و جوانان بیشتر به فست فود گرایش دارند و طعم این غذا‌های را بیشتر میپسندند. در سفر به کرمانشاه می‌توانید یکی از فست فود‌های معروف آن را انتخاب کنید و دل این گروه از افراد خانواده را به دست بیاورید. از معروف‌ترین فست فود‌های کرمانشاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:بهترین رستوران‌های کرمانشاه؛ سنتی تا مدرنفست فود زاگرس
اگر عاشق طعم پیتزا هستید و دلتان می‌خواهد در فضایی مناسب این غذای خوشمزه را نوش جان کنید، فست فود زاگرس در کرمانشاه می‌تواند گزینه‌ای مناسب باشد. پیتزا‌های زاگرس بسیار ترد و معروف هستند و به همین خاطر در سطح شهر دارای دو شعبه است.

آدرس: کرمانشاه، خیابان فردوسی، مقابل خیابان شورا
بهترین رستوران‌های کرمانشاه؛ سنتی تا مدرنفست فود پدر خوب
از دیگر فست فود‌های معروف کرمانشاه که انواع پیتزا، غذا‌های ایتالیایی، ساندویچ و سوخاری را با کیفیت عالی ارائه می‌دهد، فست فود پدر خوب می‌باشد. خوردن پیتزا‌های خوشمزه که در نان و خمیر آن از فیبر‌های گیاهی استفاده میشود در فضایی کاملا تمیز و شیک می‌تواند انتخابی عالی در سفر به این شهر باشد.

آدرس: کرمانشاه، خیابان ۱۷ شهریور، ابتدای خیابان نسترن
از دیگر فست فود‌هایی که یم توان در لیست رستوران‌های کرمانشاه قرار داد، فست فود آقا بزرگ، مرغ بریانی پرطلایی، تک دونات، اژدر، بیست تیک، دکتره کره و پیتزا آرتا می‌باشند. البته این لیست تنها بخشی از بهترین‌ها است و قطعا نمونه‌های بیشتری در این شهر وجود دارند و هر یک می‌توانند انتخابی مناسب برای لذت بردن از سفر باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط