تحلیل تکنیکال اونس امروز 8 مهر 98


تحلیل تکنیکال اونس امروز 8 مهر 98

روز جمعه شاهد نزول نسبتا سنگینی در بازار طلا بودیم و باعث شد که طلا زیر سطح 1500 دلار بر هر اونس قرار گیرد. قیمت همچنان بالاتر از سطح EMA50 (میانگین 50 روز) قرار دارد که این را میتوان نشانه صعود قیمت دانست البته در این نقطه صعود یکباره و سریع نخواهد بود.

به گزارش بنکر (Banker)، قیمت طلای جهانی تا سطح ۱۴۹۱ دلار نزول داشت. سطحی که حمایت قدرتمندی به شمار میرود. این به معنی این نیست که اکنون زمان خرید رسیده است، زیرا هنوز شاهد نوساناتی در این بازار خواهیم بود و الگوهایی نظیر شانه و گردن بر روی چارت های جهانی دیده میشود که هنوز تکمیل نشده است از اینرو در حال حاضر و تا زمان مشاهده سیگنال صعودی پیشنهاد اقدام به خرید داده نمیشود.
در صورتی که بازار طلا جهانی موفق به شکست EMA50 شود شاهد نزول قیمت تا سطح ۱۴۵۰ خواهیم بود. از آنجایی پایین این سطح شاهد تشکیل الگوی مثلث هستیم از اینرو میتوان از آن به عنوان یک سطح حمایت و نقطه بازگشت قیمت یاد کرد.
به نوشته سایت طلا، اوضاع اخیر، جنگ تجاری چین و آمریکا و تنش های ایجاد شده میان ایران و آمریکا و نا آرامی های جهانی باعث تنش هایی در این بازار شده است.
از طرف دیگر در صورتی که در بازار جهانی قیمت موفق به شکست نقاط اوج روز جمعه شود، پیش بینی می گردد که طلای جهانی تا سطح ۱۵۵۰ صعود داشته باشد.

تحلیل تکنیکال اونس امروز 8 مهر 98

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینم از طرز تهیه آش گوشت + فیلم