شهدا ملی‌گرایی را معنا کردند


شهدا ملی‌گرایی را معنا کردند

قشم – ایرنا – در حالی که مدعیان روشنفکری و ملی‌گرایی یک روز جبهه را در کارنامه خود ندارند، شهدا ملی‌گرایی را معنا کردند.

فرماندار قشم عصر یکشنبه در یادواره شهدای مدافع حرم و شهدای دفاع مقدس قشم در آخرین روز از هفته دفاع مقدس گفت: شهدا برای این خاک و این وطن و بلند شدن آوازه نام ایران و ایرانی تا سر حد جان پیش رفتند و از آن نیز گذشتند.

علیرضا نصری افزود: دشمن به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه است اما یاد آوری و تجلیل از ایثار، شهامت و رشادت‌های این مردم در دوران دفاع مقدس باعث تجدید روحیه می‌شود و امید در سطح جامعه ارتقا می‌یابد.

وی ادامه داد: دفاع مقدس بیش از ۲ برابر جنگ جهانی دوم طول کشید و ۷۵ کشور با صدام متحد بودند اما ملت ایران با نیروی ایمان و مجاهدت خالصانه بر دشمن پیروز شد.

فرماندار قشم تصریح کرد: نسل جوان کشور باید بدانند که فرزندان ایران با عملیات جنگی خود، نظریه پردازان جنگی جهان را مبهوت و متعجب کرده بودند.

وی افزود: اگر ابعاد مختلف جنگ بررسی شود نسل امروز ایران به گذشته و به عزت کنونی خود افتخار خواهد کرد.

نصری ادامه داد: مردم در این جنگپ توکل به خدا و توسل به اهل بیت(ع) را تفسیر کردند و اولین پیام شهدا نیز گام برداشتن در مسیر معنویت و اخلاص است.

شهدا ملی‌گرایی را معنا کردند

در این نشست تعدادی از ایثارگران و خانواده شهدای قشم تجلیل مورد تجلیل قرار گرفتند.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده‌است.
۷۵۰۰

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قشم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرستار سنگدل پس از قتل فجیع پیرزن پسر معلولش را در اتاق زندانی کرد / کشف جسد در کمد دیو...