حلقه هوشمند آمازون! (+تصاویر)


مجله آنلاین موبنا – کمپانی آمازون برنامه های جدیدی را برای توسعه گجت های مبتنی بر دستیار صوتی الکسا را در دستور کار خود قرار داده است. هدف از این رویکرد حضور الکسا در تمام بخش های زندگی کاربران دنیای دیجیتال است. یکی از همین محصولات؛ حلقه هوشمندی به نام آمازون اکو لوپ است که به عنوان یک حلقه کوچک با استفاده از فناوری بلوتوث 5.0 به تلفن هوشمند...

مجله آنلاین موبنا – کمپانی آمازون برنامه های جدیدی را برای توسعه گجت های مبتنی بر دستیار صوتی الکسا را در دستور کار خود قرار داده است. هدف از این رویکرد حضور الکسا در تمام بخش های زندگی کاربران دنیای دیجیتال است. یکی از همین محصولات؛ حلقه هوشمندی به نام آمازون اکو لوپ است که به عنوان یک حلقه کوچک با استفاده از فناوری بلوتوث 5.0 به تلفن هوشمند کاربر و اپلیکیشن الکسا متصل می شود. سپس کاربر به راحتی می تواند فرمان صوتی را در تلفن با فشردن یک دکمه روی حلقه فعال کند.

حلقه هوشمند آمازون! (+تصاویر)

حلقه دارای دو اسپیکر باکیفیت است که فرمان های صوتی را دریافت کند و سپس وضعیت آب و هوا، تقویم و … را به کاربر بصورت صوتی گزارش دهد.
همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید حلقه به رنگ مشکی و طراحی بسیار باکیفیتی دارد و جعبه آن نیز از جنس تیتانیوم تولید شده است. با فشردن دو بار روی دکمه حلقه می توانیم اولین شخصی را که در لیست مخاطبان خود مشخص کرده ایم، شماره گیری کنیم. این محصول در برابر خط و خش مقاوم است و همچنین مقابل قطرات آب نیز مقاومت خوبی دارد.

باتری قابل شارژ آن یک روز کامل حلقه را در وضعیت فعال نگه می دارد. این محصول در صفحه آمازون برچسب قیمت 129.99 دلاری دارد.

حلقه هوشمند آمازون! (+تصاویر)

حلقه هوشمند آمازون! (+تصاویر)

حلقه هوشمند آمازون! (+تصاویر)

حلقه هوشمند آمازون! (+تصاویر)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گجت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


175 سوال جرات و حقیقت برای دختران و پسران + ایده عاشقانه