اقتدار و توانمندی ایران هندسه قدرت در جهان را تغییر داده است


اقتدار و توانمندی ایران هندسه قدرت در جهان را تغییر داده است

رئیس گروه مدیریت و فرماندهی مرکز راهبردی سپاه گفت: اقتدار و توانمندی ایران هندسه قدرت در جهان را تغییر داده است.

اقتدار و توانمندی ایران هندسه قدرت در جهان را تغییر داده است
به گزارش فانوس، سردار احمد محمدی‌زاده ظهر شنبه در همایش نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت استان بوشهر در دفاع مقدس با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: تأسی از فرهنگ عاشورا و دفاع مقدس توانسته اقتدار ایران را در جهان متبلور کند.

وی تصریح کرد: ایران با افتخار پیروز میدانی شد که دو ابرقدرت شرق و غرب از رژیم صدام و بعث عراق حمایت می‌کردند و این تأسی از فرهنگ عاشورا بود.

محمدی‌زاده افزود: ماندگاری نهضت عاشورا به سبب جایگاه حق و در راه خدا بودن آن است که با تأسی از فرهنگ این نهضت تمام ابرقدرت‌ها و دسیسه‌ها را در هم می‌شکند.

رئیس گروه مدیریت و فرماندهی مرکز راهبردی سپاه گفت: داعش یک نیرویی با اعتقاد قوی از گروه‌های سفلی و وهابی تندرو بود که در بدنه آن اوج تنفر از شیعه و انقلاب اسلامی دیده می‌شد که دست‌پرورده استکبار جهانی با حمایت از برخی سران کشورهای منطقه بود ولی باقدرت و توان ایران اسلامی نابود شد.

وی بیان کرد: در مقابل تمام توطئه‌ها و ترفندها تا زمانی که از امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی پیروی می‌کنیم پیروزیم.

محمدی‌زاده افزود: اگر برای نخستین بار در تاریخ نظامی جهان، اعلام می‌شود که به ایران حمله نکنیم به دلیل این است که جمهوری اسلامی ایران در جبهه حق قرار دارد و دارای اقتدار و قدرت است.

رئیس گروه مدیریت و فرماندهی مرکز راهبردی سپاه گفت: زمینه نابودی داعش در کشورهای منطقه با درک و تصمیم مستقیم مقام معظم رهبری فراهم شد وگرنه اکنون داعش در ایران مستقر داشت.

محمدی‌زاده با قدردانی از رشادت رزمندگان استان بوشهر در عرصه جهاد و شهادت افزود: رزمندگان استان بوشهر در جبهه‌های مختلف دریایی، زمینی و هوایی نقش مهم و تأثیرگذاری داشتند که نام آنان در صفحه پرافتخار دفاع مقدس ثبت‌شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها