نتیجه جلسه درباره اخراج این سرمربی !


عبدالله ویسی، سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر بعد از باخت سنگین 4-2 در برابر ماشین سازی دست به مصاحبه آتشینی زد و برخی از بازیکنانش را متهم به کم کاری کرد! نوشته نتیجه جلسه درباره اخراج این سرمربی ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

نتیجه جلسه درباره اخراج این سرمربی !

اختیار تام؛ می توانی عبدالله ویسی را اخراج کنی
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ مهر ۱۳۹۸ | ۱۶:۰۴
نتیجه جلسه درباره اخراج این سرمربی !

عبدالله ویسی، سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر بعد از باخت سنگین ۴-۲ در برابر ماشین سازی دست به مصاحبه آتشینی زد و برخی از بازیکنانش را متهم به کم کاری کرد!

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به همین بهانه دیروز اعضای هیات مدیره باشگاه شهرداری بوشهر تشکیل جلسه دادند و در نهایت تصمیم گرفته شد همه اختیارات فنی تیم با عبدالله ویسی باشد. البته اعضای هیات مدیره تیم از سرمربی تیم شاهین خواستند به فضای حاشیه ای دامن نزند اما اگر احساس کرد بازیکنی دلش با تیم نیست و مانع نتیجه گیری تیم می شود از لیست کنار گذاشته شود. با این حال سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر نام بازیکنی را برای اخراج از تیم به باشگاه نداده است. تیم شاهین شهرداری بوشهر در ده دقیقه پایانی بازی با ماشین سازی به یک امتیاز بازی دست یافته بود و شاید می توانست با اداره بازی به سه امتیاز دست یابد اما به بازی تهاجمی خود ادامه داد و دو گل دیگر خورد و مرور صحنه ها البته تداعی کم کاری بازیکنان نیست.

اما ۱۰ درصد دیگر از مبلغ قرارداد بازیکنان شاهین به آنها پرداخت شده است و هم اکنون میزان پرداختی به این بازیکنان نزدیک به ۲۰ درصد رسیده است و طبیعتا در چنین شرایطی مشکلات مالی نمی تواند دلیلی برای عدم نتیجه گیری تیمی باشد که عبدالله ویسی خود آنرا بسته است. اعضای هیات مدیره باشگاه شاهین شهرداری بوشهر هم در یک تصمیم منطقی با حمایت از این مربی قصد دارند در بازی های بعدی شرایط بهتری را برای تیم رقم بزنند. بازی با فولاد که در استادیوم شهید مهدوی بوشهر برگزار می شود. البته شاهین شهرداری بوشهر فردا در چارچوب جام حذفی باید در استادیوم یادگار امام قم به مصاف خوشه طلایی صدرنشین لیگ یک برود و عبدالله ویسی چند بازیکن امید را همراه خود برده تا به آنها بازی دهد.

با وجود برخی از مخالفت ها در هیات مدیره و حتی در بین تماشاگران با عبدالله ویسی بیشتر طرفداران شاهین حامی این مربی هستند و از اینکه اعضای هیات مدیره باشگاه به این مربی فرصت داده اند خوشحال به نظر می رسند و معتقدند شرایط تیم در هفته های آتی بهتر خواهد شد. پیش از این مدیر عامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر هم مصاحبه کرده بود و گفته بود از عبدالله ویسی حمایت خواهند کرد. با اشاره به اینکه تیم عدم نتیجه گیری خود را نمی تواند به مشکلات مالی ربط دهد و قطعا یک سری مشکلات فنی هم در تیم وجود دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس