برگزاری جلسات و کرسی‌های تلاوت توسط مؤسسات کرمانشاه


برگزاری جلسات و کرسی‌های تلاوت توسط مؤسسات کرمانشاه

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره امور قرآنی کرمانشاه گفت: به‌منظور نهادینه کردن فرهنگ قرآنی در استان یکی از برنامه‌های این اداره برگزاری کرسی‌های تلاوت توسط مؤسسات است.

برگزاری جلسات و کرسی‌های تلاوت توسط مؤسسات کرمانشاه

حجت‌الاسلام رهبر محمدی، رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: با هدف ترویج فرهنگ قرآنی در استان جلسات و کرسی‌های تلاوت قرآن توسط مؤسسات در کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر نهادینه کردن فرهنگ قرآن در جامعه افزود: امسال این طرح به‌همت اداره امور قرآنی با همکاری مؤسسات و مراکز قرآنی در مساجد برگزار می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه، بیان کرد: در نیمه دوم امسال در قالب اجرایی شدن این طرح 4 کرسی تلاوت در کرمانشاه برپا خواهد شد.

حجت‌الاسلام محمدی از جمله اهداف مهم اجرای این طرح را ارتقای سطح علمی در حیطه قرآن کریم دانست و گفت: تدبر در قرآن از طریق قرائت توأم با استماع و ترجمه از دیگر اهدافی است که این طرح دنبال می‌کند.

وی عنوان کرد: در قالب هر کرسی تلاوت 40 جلسه هفتگی تلاوت قرآن برگزار می‌شود و هر مرکز قرآنی میزبان کرسی تلاوت خواهد بود و براساس این طرح به‌صورت هفتگی یک جلسه قرآن کریم برگزار می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه اظهار کرد: امیدواریم با اجرای این طرح و ارائه مفاهیم قرآن موجب انس بیشتر جامعه با کلام وحی شویم.

حجت‌الاسلام محمدی در پایان به اجرای طرح کرسی تلاوت ویژه بانوان اشاره کرد و افزود: امیدواریم با همت بانوان قرآنی استان شاهد گسترش این جلسات باشیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا