چتر وای فای در مرزهای خوزستان باز می شود


چتر وای فای در مرزهای خوزستان باز می شود

مدیر مخابرات منطقه خوزستان از نصب و راه اندازی سیستم های وای فای در ایام اربعین در مرزهای استان خبر داد.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان از نصب و راه اندازی سیستم های وای فای در ایام اربعین در مرزهای استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه خوزستان، رحیم فلاح زاده در خصوص برنامه ریزی های انجام شده برای پوشش مرزهای استان و بهره مندی زائران از وای فای در ایام اربعین، اظهار داشت: در مدت مذکور، به منظور رفاه حال زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) تهمیدات لازم برای جلوگیری از بروز مشکلات در آنتن دهی اینترنت اندیشیده شده است.

وی افزود: سالن ترانزیت مرز چذابه با نصب 4 دستگاه سوییچ و 12 دستگاه access point و سالن ترانزیت شلمچه با نصب و راه اندازی 2 دستگاه سوییچ و 16 دستگاه accesspoint از پوشش وای فای بهره مند خواهند شد.

فلاح زاده بیان کرد: همچنین مسجد و محوطه بیرون سالن ترانزیت با نصب یکدستگاه سوییچ و 3 دستگاه accesspoint و بیرون سالن ترانزیت شلمچه با نصب 4 دستگاه access point از نوع outdoor، زائران مشکلی در زمینه فضای مجازی و استفاده از خدمات شبکه وای فای نخواهند داشت.

عضو ستاد اربعین شرکت مخابرات ایران تصریح کرد: علاوه بر موارد ذکر شده، مسیر مواکب چذابه با نصب 4 دستگاه سوییچ و 13 دستگاه access point و اجرای بیش از 10 کیلومتر فیبر نوری و مسیر مواکب شلمچه با نصب 4 دستگاه سوییچ و 12 دستگاه access point و با اجرای بیش از 10 کیلومتر فیبر نوری تحت پوشش وای فای قرار می گیرند. زائران نگران آنتن دهی تلفن همراه نباشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس / سلفی نوید محمدزاده و فرشته حسینی