تلاش شبانه‌روزی دشمنان برای ضربه زدن به ایمان جوانان در فضای مجازی


تلاش شبانه‌روزی دشمنان برای ضربه زدن به ایمان جوانان در فضای مجازی

گروه فرهنگی- فرمانده سپاه ناحیه شهرستان پارس‌آباد گفت: در عرصه کنونی دشمنان ما شبانه‌روزی در فضای مجازی تلاش می‌کنند تا به ایمان و باور جوانان و نوجوانان ما ضربه بزنند.

تلاش شبانه‌روزی دشمنان برای ضربه زدن به ایمان جوانان در فضای مجازیبه گزارش ایکنا از اردبیل، سرهنگ حسن نوری، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان پارس‌آباد مغان، صبح امروز، هفتم مهرماه در یادواره شهدای روستای ایران‌آباد پارس‌آباد، اظهار کرد: یادواره‌های شهدا فرصتی بسیار مناسب و ارزشمند برای بیان گوشه‌هایی از جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان و شهدا در دوران هشت سال دفاع مقدس است و ما همواره این امنیت کشور را مدیون خون شهدای والامقام هستیم.
وی افزود: باید همه آحاد و اقشار جامعه برای دستیابی به استقلال فرهنگی تلاش و جهاد کنیم و باید با انتقال فرهنگ شهادت به جوانان و نوجوانان امروزی برای ایستادگی در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان ایران تلاش کنیم.
نوری با اشاره به اینکه دفاع همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: دفاع همچنان ادامه دارد، اما ما دیروز باید از خاک خود دفاع می‌کردیم، اما امروزه باید با آگاهی و بصیرت در فضای مجازی در مقابل تهاجم فرهنگی خطرناک دشمنان که برای منحرف‌سازی جوانان و نوجوانان ما است ایستادگی کنیم.
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان پارس‌آباد بیان کرد: والدین باید به بحث تربیت نوجوانان خود توجه ویژه‌ای داشته باشند چراکه دشمنان ما شبانه‌روزی در فضای مجازی تلاش می‌کنند تا به ایمان و باور جوانان و نوجوانان ما ضربه زنند، اما باید با بصیرت و آگاهی نوجوانانی و جوانانی ولایی و حسینی به جامعه تحویل دهیم تا راه شهدا را ادامه دهند.
وی با بیان اینکه در حال حاضر محافل شهدا بسیار مظلوم مانده است، اظهار کرد: امروزه محافل شهدا، مراسمات گرامیداشت و یادواره‌های شهدا مظلوم واقع شده‌اند و دشمنان ما در آن سوی مرز‌ها در جبهه‌های فرهنگی برای جوانان و نوجوانان ما نقشه‌های شومی می‌کشند و ما با این وضعیت باید ادامه دهندگان راه شهدا و رزمندگان باشیم.
یادواره شهدای روستای ایران‌آباد شهرستان پارس‌آباد مغان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور مسئولان، خانواده‌های شهدا و اقشار مختلف مردم برگزار شد.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرستار سنگدل پس از قتل فجیع پیرزن پسر معلولش را در اتاق زندانی کرد / کشف جسد در کمد دیو...