ملی‌پوش روئینگ ایران: همه در قهرمانی آسیا مدال می‌خواهند


ملی‌پوش روئینگ ایران: همه در قهرمانی آسیا مدال می‌خواهند

تهران- ایرنا- ملی‌پوش قایقرانی ایران در رشته روئینگ درباره رقابت‌های قهرمانی آسیا در کره‌جنوبی گفت: هیچ‌کس برای مدال نقره و برنز به مسابقات نمی‌رود و هدف ما قهرمانی است.

رقابت‌های روئینگ قهرمانی آسیا آبان‌ماه به میزبانی کره‌جنوبی برگزار می‌شود و ملی‌پوشان ایران نیز در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند. بهمن نصیری ملی‌پوش روئینگ ایران در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا درباره این مسابقات اظهار کرد: رقابت‌های قهرمانی آسیا سطح بسیار بالایی دارد و همه کشورها با قدرت در این تورنمنت شرکت می‌کنند تا شرایط خود قبل از انتخابی المپیک را بررسی کنند.

وی درباره شرایط ملی‌پوشان بیان کرد: تمرین‌های خوبی در این مدت داشتیم. در مسافت ۲ کیلومتر تمرین کرده‌ایم و زمان‌های خوبی هم ثبت کرده‌اند. اکنون همه زمان‌هایی که قبلا ثبت شده بود را پشت‌سر گذاشته‌ و بهترین زمان‌های کنونی روئینگ در اختیار ملی‌پوشان است.

نصیری در پاسخ به این سوال که در قهرمانی آسیا مدال طلا کسب می‌کند؟ گفت: همه هدف ما این است. هیچ‌کس برای مدال نقره یا برنز راهی مسابقات نمی‌شود. کسی نمی‌خواهد به مدالی غیر از طلا فکر کند و اکنون همه ملی‌پوشان در اندیشه قهرمانی هستند تا با قدرت کارشان را برای کسب سهمیه ادامه دهند.

ملی‌پوش روئینگ ایران درباره شانس سهمیه المپیک توکیو نیز گفت: رقابت‌های انتخابی المپیک ابتدای سال آینده برگزار می‌شود و رقابت‌های قهرمانی آسیا در آبان‌ماه می‌تواند محک خوبی باشد تا وضعیت مان را بررسی کنیم. به نظرم در این مسابقات خیلی چیزها مشخص می‌شود و براساس آن باید کارمان را ادامه دهیم. به نظرم اگر مشکل خاصی پیش نیاید می توانیم در کره‌جنوبی نتیجه خوبی کسب می‌کنیم.

نصیری ادامه داد: نحوه کسب سهمیه المپیک در رشته روئینگ تغییراتی داشته و شرایط دشوار شده‌است. ما تمرین‌های بسیار خوبی در این مدت انجام داده‌ایم و به کسب مدال‌های خوشرنگ امیدواریم. در مدت زمان باقی مانده تا مسابقات هم تمرینات پرفشار داریم تا با آمادگی کامل در رقابت‌ها شرکت کنیم.

وی در پایان گفت: بعد از مسابقات قهرمانی آسیا روزهای مهمی پیش‌روی ما است و باید برای کسب سهمیه المپیک تلاش کنیم. هدف ما بهترین نتایج و کسب سهمیه‌های خوب است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول