هیئت «رهروان ولایت» با هدف انتقال عزاداری‌ها به مساجد تشکیل می‌شود


هیئت «رهروان ولایت» با هدف انتقال عزاداری‌ها به مساجد تشکیل می‌شود

حجت‌الاسلام ذاکر با بیان‌اینکه هیئت «رهروان ولایت» به منظور ارائه الگوی هیئت تراز و انتقال عزاداری‌ها به مساجد تشکیل می‌شود، گفت: درباره «طرح هر مسجد، یک حقوقدان» منتظر استراتژی معاونت فرهنگی قوه قضائیه هستیم.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد: حجت‌الاسلام «حجت‌الله ذاکر» با اشاره به تشکیل هیئت رهروان ولایت، اظهار کرد: در حال تدوین فراخوانی برای تشکیل هیئت «رهروان ولایت» هستیم که هدف آن ارائه الگوی هیئت تراز انقلاب اسلامی و انتقال عزاداری به درون مسجد است. پس از اعلام فراخوان، از هر مسجد یک رابط انتخاب می‌شود تا این هیئت تشکیل شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد در رابطه با برنامه های معاونت فرهنگی و اجتماعی امور مساجد برای تحقق طرح مهم «هر مسجد، یک حقوقدان»، گفت: در رابطه با این بحث منتظر هستیم تا معاونت فرهنگی قوه قضائیه جلسه‌ای بگذارد و مشخص کند که استراتژی در این زمینه چیست.

وی تصریح کرد: نقش مرکز رسیدگی به امور مساجد در مورد این طرح، معرفی مساجد، پشتیبانی از طرح و صدور مجوزهای لازم است.

ذاکر با اشاره به فراخوان هفتمین جشنواره «ایده‌های مسجدی»، بیان کرد: مهلت ارسال آثار به این فراخوان ۱۵ دی‌ماه سال جاری است و اعلام نتایج و اختتامیه‌ این جشنواره نیز در دهه فجر انجام می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد یادآور شد: از همه جوانان خلاق دعوت می‌شود که ایده‌های خود را در محورهای «نقش مسجد در بهبود سلامت اجتماعی»،‌ «نقش مسجد در امیدآفرینی»، «نقش مسجد در تشکیل دولت جوان حزب‌اللهی»، «نقش مسجد در ایجاد نشاط معنوی»، «نقش مسجد در نهادینه کردن اخلاق اسلامی»، «نقش مسجد در تسریع جهاد علمی»، «نقش مسجد در ارائه‌ سبک زندگی ایرانی اسلامی»، «نقش مسجد در ایجاد روحیه مقاومت و افزایش عزت ملی»، «نقش مسجد در تحقق عدالت و مبارزه با فساد» و «نقش مسجد در رونق تولید» در پایگاه تخصصی مسجد به نشانی www.masjed.ir/fa/fam ثبت کنند.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا