طرح مهر فناوری برای اولین بار در کشور در تبریز برگزار می‌شود


طرح مهر فناوری برای اولین بار در کشور در تبریز برگزار می‌شود

همزمان با آغاز سال تحصیلی و به منظور معرفی حمایت‌ها و خدمات پارک علم و فناوری از صاحبان ایده و طرح‌های فناورانه، طرح مهر فناوری با مشارکت و همکاری مجتمع تجاری و تفریحی لاله پارک و مرکز خرید اطلس از امروز به مدت سه روز در تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، در این طرح که با پیام " امسال در کنار درس به خلاقیت و ایده پردازی هم می‌اندیشیم" برگزار می‌شود، کارشناسان پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی با استقرار در مجتمع تفریحی و تجاری لاله پارک و مرکز خرید اطلس، خدمات و حمایت‌های پارک از طرح‌ها و ایده‌های فناورانه را در سطح جامعه معرفی و ایده‌ها و طرح‌های نو را برای استفاده از خدمات و حمایت‌های پارک شناسایی و جذب می‌کنند.

علاوه بر متخصصان و فارغ‌التحصیلان، دانشگاه‌ها، دانش آموزان خلاق و صاحبان ایده‌های نو نیز در این طرح با خدمات پارک در قالب مراکز پیش رشد و نوآوری آشنا شده و امکان ارائه طرح‌های فناورانه نیز فراهم می‌شود.

از کلیه علاقمندان، کارآفرینان، صاحبان ایده و دانش آموزان و خانواده‌ها دعوت می‌شود ضمن حضور در مراکز ذکر شده با نحوه ارائه حمایت‌های پارک آشنا شده و مسیر ایجاد مشاغل متکی بر دانش و توسعه اکوسیستم فناوری در استان را فراهم کنند.

گفتنی است؛ امکان عضویت افتخاری مراجعان در پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی و بهره‌مندی از مزایای آن در این طرح فراهم است.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی