لزوم توجه بیشتر نوجوانان و جوانان به صحیفه سجادیه در زندگی


لزوم توجه بیشتر نوجوانان و جوانان به صحیفه سجادیه در زندگی

جمالی با تاکید بر لزوم توجه بیشتر نوجوانان و جوانان به صحیفه سجادیه در زندگی، گفت: این کتاب ارزشمند مشتمل بر دعا هایی است که می تواند زندگی فردی ما را دگرگون کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عبدالرضا جمالی» در مراسم شهادت حضرت امام سجاد (ع) که به میزبانی کانون فرهنگی و هنری «مسجد غدیر» شهرستان فسا برگزار شده بود، با اشاره به نقش برجسته این امام همام پس از حادثه عاشورا، گفت: حضرت امام زین العابدین (ع) برای زنده نگه داشتن واقعه کربلا از هیچ کاری دریغ نکرد و در دوران اسارات و بازگشت به مدینه تا قبل از شهادت خود توانست صحیفه سجادیه را در قالب دعا آماده کرده و آن را به دست شیعیان و دوستدران برساند.

پژوهشگر مسائل دینی با تاکید بر توجه بیشتر نوجوانان و جوانان به صحیفه سجادیه در زندگی، خاطرنشان کرد: این کتاب بعد از نهج البلاغه، نهج البلاغه ثانی لقب گرفته است و مشتمل بر دعا هایی است که می تواند زندگی فردی ما را دگرگون کند.

وی با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس با ایام محرم، گفت: در دروان دفاع مقدس که جنگ کفر و اسلام شروع شد، و جوانان به میدان جنگ رفتند و امروز باید از انقلاب محافظت کنیم چرا که این انقلاب به انقلاب اصلی امام زمان (عج) وصل خواهد شد.

خاطرنشان می شود؛ مراسم شهادت حضرت امام سجاد (ع) در کانون فرهنگی و هنری «مسجد غدیر» شهرستان فسا با نوحه خوانی، مداحی و قرائت زیارت عاشورا همراه بود.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!