اگر میخواهید زوج خوشبختی باشید قبل از خواب اینکار ها را بکنید


اگر میخواهید زوج خوشبختی باشید قبل از خواب اینکار ها را بکنید اغلب ما فکر میکنیم خوشبختی چیز آسمانیست که یکهو در دامنمان می افتد و غیر ممکن است به خودی خود بدستمان آید.در صورتیکه این یک عقیده ی غلط است و خوشبختی از آن چیزی که فکر میکنیم به ما نزدیک تر است.در واقع خوشبختی را خودمان با کار ها و رفتار و افکارمون به خودمان نزدیک میکنیم.ممکن است با...

اگر میخواهید زوج خوشبختی باشید قبل از خواب اینکار ها را بکنید

اگر میخواهید زوج خوشبختی باشید قبل از خواب اینکار ها را بکنید

اغلب ما فکر میکنیم خوشبختی چیز آسمانیست که یکهو در دامنمان می افتد و غیر ممکن است به خودی خود بدستمان آید.در صورتیکه این یک عقیده ی غلط است و خوشبختی از آن چیزی که فکر میکنیم به ما نزدیک تر است.در واقع خوشبختی را خودمان با کار ها و رفتار و افکارمون به خودمان نزدیک میکنیم.ممکن است با دیدن زوج های خوشبخت و زن و شوهر های شاد حسرت روابطشان را بورید اما ما در این مطلب در فراناز به شما خواهیم گفت که شما هم با این ترفند های ساده میتوانید بسیار خوشبخت و خوشحال باشید.با ما همراه باشید.

زوج های خوشبخت برای آنکه با احساس آرامش به خواب بروند عادت به انجام کارهایی دارند که آنقدرها هم سخت و پرزحمت نیست ، این افراد عادات خود را به تمام زوجین توصیه می کنند.شما هم با انجام این ترفند ها خوشبخت باشید:

با یکدیگر با علاقه و محبت با ذوق و شوقی سرشار صحبت کنید:

زمانیکه با همسرتان شروع به صحبت می کنید از دروغ گفتن سرزنش و دادخواهی اجتناب کنید با مهربانی صحبت کنید و به صحبت های همسرتان گوش دهید، البته بعضی بحث ها هم ناچیز است اما باید مراقب بود.

به فرزندتان یاد دهید قبل از ورود به اتاق شما در بزند و در اتاقتان نماند:

اتاق خواب زوجین فقط برای خودشان است اماگاهی اوقات کودکان با والدین شان می خوابند که مهم است آن ها را به اتاق خواب خودشان ببرید زیرا این طور فضای بهتری برای رابطه زناشویی ایجاد می شود و کمتر فکر می کنید کودکتان مهمتر است. با رعایت این نکات ساده زوجین خوشبخت زندگی زناشویی شان را تغییر میدهند و با تلاش کوچک رابطه بهتر و قوی تری را میسازند.

لطفا بی خیال موبایل و فضای مجازی شوید:

اگر میخواهید اوقات خوبی رابا همسرتان سپری کنید گوشی را کنار بگذارید، هر چه درطول روز و البته شب هنگام بیشتر با گوشی سروکار داشته باشید از رابطه صمیمی با همسرتان باز می مانید ؛ همچنین وجود تلویزیون در اتاق خواب باعث می شود برنامه ای که هر دو دوست دارید تماشا کنید و از معاشقه باز بمانید پس تلوزیون را خاموش کنید.

جدا جدا نخوابید با هم به تخت خواب بروید:

از رفتن به رختخواب زودتر یا دیرتر از همسرتان خودداری کنید چرا که این کار شما مناسب نیست.

یکدیگر را بغل کنید،یکدیگر را ببوسید:

زندگی مشترک نیازمند به نمایش گذاشتن عشق و مهربانی است ، در آغوش گرفتن فردی که دوستش دارید حس مثبت را بالا می برد اگر کل روز را از منزل دور هستید وقتی به منزل میرسید اینکار را انجام دهید ، این کار را به عادت روزانه تبدیل کنید بعدها خواهید دید چطور عشقتان شعله ور میشود.

ماساژ،معجزه ای باور نکردنی:

کارشناسان ایالت متحده بیان می کنند ماساژهای آرام قبل از خواب کیفیت خواب را بهبود و عصبانیت را کاهش میدهد وکمک میکند به همسرتان بیشتر نزدیک شوید.

اگر میخواهید زوج خوشبختی باشید قبل از خواب اینکار ها را بکنیداگر میخواهید زوج خوشبختی باشید قبل از خواب اینکار ها را بکنید

آرام و ملایم صحبت کنید:

اگر میخواهید سرموضوعی بحث کنید بهتر است زمان خواب نباشد و آن را به وقت دیگر بسپارید وقتی از دست یکدیگر ناراحت هستید نخوابید و تا حد امکان سعی کنید ناراحتی را رفع کرده و به خواب بروید.

لطفا برای ساعاتی هم که شده بیخیال کار و مشغله شوید:

برای کار کردن وقت خاصی را مقرر کنید که وقتی شب میشود فرصت استراحت و صحبت و کارهای از این قبیل را داشته باشید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ازدواج

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها