خودروی ضد گلوله بی ام و در برابر گلوله AK-47 و مواد منفجره مقاوم است


خودروی ضد گلوله بی ام و در برابر گلوله AK-47 و مواد منفجره مقاوم است

شرکت بی ام و یک شاسی بلند ضد گلوله معرفی کرده که می‌تواند در برابر گلوله AK-47، مواد منفجره و حمله هواپیماهای بدون سرنشین مقاوم باشد. در ادامه با خودروی ضد گلوله بی ام و آشنا می‌شوید. شرکت خودروسازی آلمانی بی ام و، یک تولیدکننده خودرو بسیار محبوب در سراسر جهان و حتی ایالات متحده... نوشته خودروی ضد گلوله بی ام و در برابر گلوله AK-47 و مواد...

شرکت بی ام و یک شاسی بلند ضد گلوله معرفی کرده که می‌تواند در برابر گلوله AK-47، مواد منفجره و حمله هواپیماهای بدون سرنشین مقاوم باشد. در ادامه با خودروی ضد گلوله بی ام و آشنا می‌شوید.

شرکت خودروسازی آلمانی بی ام و، یک تولیدکننده خودرو بسیار محبوب در سراسر جهان و حتی ایالات متحده آمریکا است. این بار این خودروساز مشهور، یک خودروی منحصر‌به‌فرد و متفاوت را تولید و معرفی کرده است. این شاسی بلند زره‌پوش و ضد گلوله بر اساس بدنه بی ام و ایکس 5 (BMW X5) ساخته شده و آنقدر مقاوم است که هیچکس نمی‌تواند جلوی آن را بگیرد.

خودروی ضد گلوله بی ام و با برخورداری از پوشش زره‌ای و شیشه ایمنی چند لایه می‌تواند در برابر گلوله‌های اسلحه AK-47 و مواد منفجره مقاومت کند. همچنین در داخل خودرو یک سیستم مخابراتی و یک سیستم هشدار حمله وجود دارد. سطح حفاظت در این خودرو یک قدم بزرگ است و محصول جدید بی ام و می‌تواند سرنشینان را در برابر حمله‌های شدید و حتی نارنجک‌ها و حملات هواپیماهای بدون سرنشین نیز ایمن نگه دارد.

خودروی ضد گلوله بی ام و در برابر گلوله AK-47 و مواد منفجره مقاوم استخودروی ضد گلوله بی ام و در برابر گلوله AK-47 و مواد منفجره مقاوم است

شیشه‌های خودرو پس از انفجارهای شدید، به دلیل برخورداری از فناوری محافظ پس از انفجار، در همان وضعیت خود باقی می‌مانند. این خودرو می‌تواند یک ماشین منحصربه‌فرد و فوق‌العاده باشد، اما به طبع هر کسی مایل به خرید آن نیست و مشتریان خاص خود را دارد. خودروی ضد گلوله بی ام و X5 Protection VR6 یک وسیله نقلیه امنیتی ویژه است.

خودروی ضد گلوله بی ام و شبیه یک ماشین معمولی است

هسته اصلی خودرو یعنی تجربه رانندگی، طراحی و ویژگی‌های داخلی خودرو تقریبا همان ویژگی‌های بی ام و ایکس 5 معمولی است که البته در این مدل جدید از چند راهکار برای تنظیم وزن زره پوش به کار رفته در ماشین استفاده شده است. زره پوش اضافه شده و ویژگی‌های امنیتی خودرو نباید در نمای کلی خودرو تاثیر بگذارند و خودرو از بیرون مانند یک ماشین معمولی به نظر می‌رسد. علاوه بر تمام ویژگی‌های امنیتی، طیف گسترده‌ای از سفارشی‌سازی‌های موجود را در هنگام خرید خودرو دریافت خواهید کرد تا به تجهیزات اضافی دسترسی داشته باشید. حالا باید دید بی ام و ایکس 5 ضد گلوله با برخورداری از بهترین سطح محافظ زره‌ای می‌تواند وزن یک اتومبیل را مدیریت کند یا خیر.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس