جلسه مهمی که این سرمربی را ماندگار کرد!


جلسه‌ای در شورای شهر بوشهر با حضور شهردار و اعضای هیات مدیره باشگاه شاهین شهرداری بوشهر در جریان است و هدف از برگزاری این نشست بررسی وضعیت فعلی تیم است. نوشته جلسه مهمی که این سرمربی را ماندگار کرد! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

جلسه مهمی که این سرمربی را ماندگار کرد!

جلسه در شورای شهر؛ ویسی می‌ماند
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۶ مهر ۱۳۹۸ | ۱۶:۴۲
جلسه مهمی که این سرمربی را ماندگار کرد!

جلسه‌ای در شورای شهر بوشهر با حضور شهردار و اعضای هیات مدیره باشگاه شاهین شهرداری بوشهر در جریان است و هدف از برگزاری این نشست بررسی وضعیت فعلی تیم است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بعد از شکست ۴-۲ شاهین شهرداری بوشهر در برابر ماشین سازی عبدالله ویسی مصاحبه تندی را علیه تیمش انجام داد و برخی از بازیکنان را متهم به کم‌کاری کرد. او به صراحت گفت برخی از بازیکنانش در بازی با ماشین سازی بی‌شرمانه و بدون شرافت فوتبال کردند که این موجب شد جو تیم ملتهب شود.

با این حال باشگاه شاهین شهرداری بوشهر در این برهه از زمان برنامه‌ای برای تغییر در کادر فنی ندارد و می‌خواهد بیشتر از این‌ها به عبدالله ویسی فرصت بدهد. نکته‌ای که مورد اشاره سعید مسیگر مدیر عامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر هم بود. البته سرمربی تیم شاهین در آخرین مصاحبه‌ای که داشت اعلام کرد اگر به این نتیجه برسد که دیگر برای تیم شاهین کارایی ندارد اردوی این تیم را ترک خواهد کرد. او پیش از آغاز بازی‌ها هم یک‌بار این کار را انجام داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر