کار جهادی در مسیر سازندگی کشور ارزشمند است


کار جهادی در مسیر سازندگی کشور ارزشمند است

گروه سیاست و اقتصاد- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه اظهار کرد: کار جهاد در راستای سازندگی کشور بسیار ارزشمند است چرا که باید کشور را ساخت و در این مسیر باید از هیچ کمکی دریغ نکنیم.

کار جهادی در مسیر سازندگی کشور ارزشمند است

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه امروز، 6 مهرماه در دیدار با جهادگران استان اظهار کرد: نیاز است تا با تلاش‌های سازنده کشور را بسازیم و تاکنون اقدامات شایسته‌ای در این مسیر صورت گرفته اما کافی نیست.
وی افزود: امروز بسیاری از روستاهی حتی دورافتاده از امکانات آب، برق، گاز و ... برخوردارند اما باید برای آن دسته از مناطق که این امکانات را ندارند تلاش کنیم.
آیت‌الله علما با اشاره به فرموده رهبری که کشور ما ام‌القری است و این تکلیف را سنگین می‌کند، گفت: قابل قبول نیست که در دنیا تأثیرگذار باشیم و مشکلاتی در کشور داشته باشیم بنابراین کار جهادی در این مسیر بسیار ضروری است.
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب تأکید دارند تا از ظرفیت جوانان در مسیر توسعه کشور استفاده شود بنابراین باید در کارهای جهادی حسابی ویژه برای جوانان باز کرد.
وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس یک وجب از خاک کشور را به دشمن ندادیم، افزود: این امر به سبب رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های جوانان این کشور بود.
آیت‌الله علما افزود: امروز اگر آمریکا جرأت ندارد به کشور نگاه چپ داشته باشد به دلیل ازخودگذشتگی، ایثار و مقاومت در برابر دشمنان در دفاع از کشور است.
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: خدمات شایسته‌ای بسیج سازندگی در راستای سازندگی کشور ارائه می‌دهد که بسیار ارزشمند است و در این مسیر باید کشور را ساخت و از هیچ کمکی دریغ نکرد.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403