درگیری مسلحانه و کشف بیش از یک تن موادمخدر در خاش


درگیری مسلحانه و کشف بیش از یک تن موادمخدر در خاش

حوادث رکنا : فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از درگیری مسلحانه و کشف یک تن و 518 کیلو انواع مواد مخدر در شهرستان خاش خبر داد.

به گزارش رکنا ، سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: روز گذشته پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان"خاش" با پشتیبانی اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) به اطلاعاتی مبنی بر جابه جایی محموله مواد مخدر از مناطق مرزی به حوزه استحفاظی این شهرستان دست یافتند.

او افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر خاش با رصد مداوم تحرکات اعضای این باند مسلح، عصر روز گذشته قاچاقچیان را که با ۲ خودرو پژو پارس و پژو ۴۰۵ و یک تویوتا در محور "سراوان-خاش" در تردد بودند شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ به محض ورود به منطقه کمین با عوامل انتظامی درگیر و با آتش پر حجم تکاوران پلیس، ضمن رها کردن خودرو‌ها به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

سردار قنبری گفت: در این عملیات جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر در بازرسی از ۳ خودرو توقیف شده، یک تن و ۵۱۸ کیلو و ۶۴ گرم انواع مواد افیونی شامل ۹۴۳ کیلو و ۳۴۲ گرم تریاک، ۴۳۹ کیلو و ۷۸۴ گرم حشیش، ۱۳۴ کیلو و ۹۳۸ گرم سایر مواد مخدر، یک قبضه اسلحه کلاش، یک تیغه خشاب، ۹۸ فشنگ جنگی و یک قبضه کلت کمری حاوی ۱۰ فشنگ جنگی کشف کردند.

او با اشاره به ادامه تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری اعضای این باند مسلحانه قاچاق خاطر نشان کرد: کارکنان نیروی انتظامی با هوشیاری کامل در گلوگاه‌ها و ورودی‌های قاچاق حضور فعال دارد و در راه مبارزه با مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز در جامعه از هیچ گونه تلاشی فروگذار نخواهند بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کارشناسی داوری دیدار صنعت نفت آبادان و پرسپولیس