قتل پدر به خاطر ارثیه خانوادگی


تهران (پانا) - مرد مقیم کانادا که پس از قتل فرار کرده و در مهمانسرایی مخفی شده بود، توسط کارآگاهان جنایی بازداشت شد.‌

قتل پدر به خاطر ارثیه خانوادگی

تهران (پانا) - مرد مقیم کانادا که پس از قتل فرار کرده و در مهمانسرایی مخفی شده بود، توسط کارآگاهان جنایی بازداشت شد.‌

به گزارش ایران، ساعت 8 شب 31 شهریور مأموران کلانتری 103 گاندی خبر مرگ مشکوک مرد 80 ساله‌ای را در بیمارستان شهدای تجریش به بازپرس کشیک قتل اعلام کردند.
به دنبال اعلام این خبر و به دستور بازپرس جنایی تحقیقات آغاز شد و بررسی‌های اولیه نشان می‌داد که خسرو - مقتول- به خاطر درگیری و برخورد جسم سختی به سرش جان خود را از دست داده است.
همسر خسرو در تحقیقات به تیم جنایی گفت: شاهین - پسر 53 ساله‌ام- مقیم کانادا است او 10 روز قبل به تهران آمد. همسرم مدت‌ها از بیماری قلبی رنج می‌برد. 29 شهریور، شاهین به خانه آمد و با پدرش شروع به صحبت کرد و در مورد ارث و میراث و اینکه چرا حق مرا نمی‌دهی با او درگیری لفظی پیدا کرد.

ناگهان جر و بحث بین آن دو بالا گرفت و شاهین به سمت همسرم حمله ور شده و او را مورد ضرب و شتم قرار داد. از آنجایی که من بیمارم و وضعیت جسمی خوبی ندارم، نمی‌توانستم جلوی او را بگیرم. از سرایدار کمک خواستم اما در این میان همسرم خونین روی زمین افتاد و شاهین هم فرار کرد. بلافاصله به اورژانس خبر دادیم و شوهرم دو روز بعد در بیمارستان فوت کرد. به دنبال اطلاعاتی که مادر متهم در اختیار تیم تحقیق قرار داده بود بررسی‌ها برای دستگیری پسر فراری ادامه یافت.
در نهایت کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت موفق شدند شاهین را روز دوم مهر در منطقه جنت‌آباد دستگیر کنند. شاهین در تحقیقات گفت: پدرم برای درمان بیماری قلبش به کانادا آمد و هزینه درمانش را من پرداخت کردم. قرار بود زمانی که پدرم به ایران آمد هزینه درمان را برگرداند اما این کار را نکرد. حتی بعد فهمیدم او یک آپارتمانی که در محدوده خیابان فرشته داشت و سه دانگ آن سهم من بود را فروخته و پولی به من نداده است.

به غیر از اینها متوجه شدم که همه اموالش را نیز به نام دو خواهرم کرده است. وقتی از کانادا به ایران آمدم به خانه پدرم رفتم تا در مورد ارثیه و مسائل مادی با او صحبت کنم. ناگهان پدرم شروع به فحاشی کرد، چون سنش بالا بود من هیچ عکس‌العملی نشان ندادم و مدام او را به آرامش دعوت می‌کردم اما با عصایی که در دست داشت بر سر من زد که دیگر عصبانی شدم و نفهمیدم چه کار می‌کنم و شروع به ضرب و شتم او کردم. وقتی روی زمین افتاد از ترس فرار کردم.
در این مدت در مهمانسرایی پنهان بودم اما در نهایت دستگیر شدم. سرهنگ علی گودرزی، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: با اعتراف متهم به قتل، به دستور بازپرس جنایی او با قرار بازداشت موقت در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت و بررسی‌ها در این خصوص ادامه دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ارزش مایکروسافت معادل ارزش مجموع دو شرکت اپل و تسلا