مهم‌ترین رویدادهای ورزشی اصفهان در هفته‌ای که گذشت


مهم‌ترین رویدادهای ورزشی اصفهان در هفته‌ای که گذشت

اصفهان- ایرنا- گیتی پسند اصفهان دو بازیکن جدید از لیگ فوتسال چین و برزیل جذب کرد، تیم فوتسال نامی‌ نو اصفهان، پالایش نفت آبادان را  شکست داد و زیرساخت‌های اصفهان برای توسعه رشته جهت‌یابی مناسب است از مهم‌ترین رویدادهای ورزشی اصفهان در هفته گذشته بود.

تیم فوتسال گیتی پسند دو بازیکن جدید که در تیم های ووهان چین و کاسکاول برزیل توپ می زدند را جذب کرد.

گیتی پسند هم اکنون با ۲۳ امتیاز در صدر جدول رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور قرار دارد، این باشگاه روز شنبه اعلام کرد، با پیشنهاد حمید بی غم سرمربی تیم و مذاکره مدیران باشگاه گیتی پسند با محسن منتظمی بازیکن فصل قبل ووهان چین ، این بازیکن ارزنده به این باشگاه پیوست.

منتظمی سابقه حضور در تیم‌های پرسپولیس و تاسیسات دریایی را دارد و سه سال گذشته در تیم ووهان چین بازی می‌کرد.

مسابقات قوی‌ترین مردان اصفهان برگزار شد

مسابقات قوی‌ترین مردان استان اصفهان، جام نکوداشت هفته دفاع مقدس، در پایگاه هوایی شهید بابایی برگزار شد.

این مسابقات با حضور ۱۵ ورزشکار در دو دسته منفی ۸۵ و منفی ۱۰۵ کیلوگرم برگزار شد.

در دسته منفی ۸۵ کیلوگرم ۱۱ ورزشکار در سه آیتم دمبل ۲۵ کیلوگرم، لیفت ۱۵۰ کیلوگرم و حمل چمدان ۱۴۰ کیلوگرمی به رقابت پرداختند.

همچنین در دسته منفی ۱۰۵ کیلوگرم آیتم‌های غلتاندن لاستیک۴۰۰ کیلوگرمی، بالای سر بردن وزنه ۸۵ کیلوگرمی و حمل چمدان ۲۰۰ کیلوگرمی اجرا شد.

خانه ووشو اصفهان به مرمت و بهسازی نیاز دارد

مسوول کمیته مسابقات هیات ووشو استان اصفهان گفت: خانه ووشو اصفهان به عنوان تنها پایگاه اصلی این رشته به مرمت و بهسازی نیاز دارد.

سحر بهرامی اظهارداشت: این مجموعه که در خیابان ملک شهر بهارستان اصفهان واقع است از لحاظ تهویه و دستگاه‌های سرمایشی و گرمایشی با مشکل روبه روست و از لحاظ نور به تقویت نیاز دارد و می‌طلبد که تنها مجموعه اختصاصی این رشته وضعیت بهتری داشته باشد.

وی افزود: وجود تنها یک سکو دیگر مشکل خانه ووشو اصفهان است که در مواقع برگزاری مسابقات در تنگنا قرار می گیریم که رفع این نقص بسیار ضروری است.

مجموعه دو و میدانی ورزشگاه انقلاب اصفهان تا پایان امسال بهسازی می‌شود

نایب رییس هیات دو و میدانی اصفهان گفت: مجموعه دو و میدانی ورزشگاه انقلاب این استان تا پایان سال‌جاری بهسازی و زیباسازی می‌شود.

فاطمه بهرامی افزود: این مجموعه به عنوان یکی از اصلی‌ترین پایگاه‌های ورزشی دو و میدانی کاران، به مرمت و نقاشی دیوارها، مناسب سازی مسیرها و انتقال وسایل اضافه و کیفی سازی پیست نیاز دارد که برخی از آنها آغاز و در حال انجام است و بقیه امور تا پایان سال انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت زیباسازی این ورزشگاه با قدمت و اصلی در اصفهان تصریح کرد: رفع معایب و مشکلات این مجموعه بی‌شک نقش بسزایی در پیشرفت کار ورزشکاران و اجرای جلسات تمرینی مناسب خواهد داشت.

تیم ملی هندبال بزرگسالان و جوانان ایران در اصفهان به میدان می‌روند

مسوول کمیته مسابقات هیات هندبال استان اصفهان گفت: تیم ملی هندبال بزگسالان و جوانان ایران در تورنمنت چهارجانبه اصفهان به میدان می‌روند.

منصور برقی افزود: رقابت چهارجانبه هندبال با حضور تیم‌های ملی بزرگسالان و جوانان ایران، تیم ملی عراق و تیم سپاهان از فردا به میزبانی صفائیه مبارکه برگزار خواهد شد.

وی اظهارداشت: تیم ملی هندبال ایران که خود را برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک آماده می‌کند در تورنمنت چهارجانبه به میزبانی صفائیه مبارکه از سه تا ۶ مهر حضور پیدا خواهند کرد.

مسابقه فوتبال ذوب آهن و استقلال در فولادشهر برگزار می‌شود

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن خبر مخالفت شورای تامین شهرستان لنجان برای برگزاری دیدار ذوب آهن و استقلال در ورزشگاه فولادشهر را نادرست عنوان کرد.

تیم فوتبال ذوب آهن در حالی روز پنجشنبه هفته جاری در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر در ورزشگاه فولادشهر میزبان استقلال تهران خواهد بود که در روزهای اخیر شایعه مخالفت شورای تامین شهرستان لنجان برای برگزاری این دیدار ورزشگاه فولادشهر در شبکه‌های مجازی و برخی پایگاه های خبری قوت گرفته بود.

احمد جمشیدی گفت: نامه‌ای از سوی شورای تأمین لنجان به باشگاه ذوب‌آهن ارسال نشده و به طور قطع بازی بدون هیچ مشکلی و با همکاری یگان ویژه نیروی انتظامی روز پنجشنبه در ورزشگاه فولادشهر در ساعت مقرر برگزار خواهد شد.

زیرساخت‌های اصفهان برای توسعه رشته جهت‌یابی مناسب است

رییس کمیته جهت‌یابی استان اصفهان گفت: این استان از حیث برخورداری از موقعیت‌ها و مکان‌ها موردنیاز، بویژه پارک‌های جنگلی متعدد برای آموزش و توسعه رشته ورزشی جهت‌یابی مناسب است.

صفیه السادات موسویان افزود: خوشبختانه پارک‌های جنگلی و محیط‌های طبیعی استان اصفهان به گونه ای است که می‌توان مسابقات جهت‌یابی در ابعاد منطقه ای، ملی و حتی بین‌المللی را در آن برگزار کرد و از این لحاظ با مشکلی روبه رو نیستیم.

وی ادامه داد: پارک کوهستانی صُفه، باغ فدک، باغ غدیر، پارک جنگلی و کوهستانی بهارستان و پارک‌های حاشیه رودخانه زاینده رود تنها بخشی از اماکن مناسب این رشته در استان اصفهان به شمار می‌رود که می‌توان با برنامه ریزی بهتر، خیلی بیشتر از حال حاضر از این موقعیت‌های مطلوب بهره بُرد.

فناوری کمک داور ویدیویی در فوتبال ایران راه‌اندازی شود

سرمربی تیم فوتبال اسقلال تهران گفت: فناوری کمک داور ویدوئویی در فوتبال ایران راه اندازی شود چون باعث می شود سطح لیگ فوتبال بالا برود و به داوران کمک خواهد کرد.

استراماچونی در نشست خبری قبل از دیدار استقلال تهران با ذوب آهن در هتلی در اصفهان اظهارداشت: لیگ ایران یکی از سخت‌ترین لیگ‌های آسیا چون متعادل است و در هر مسابقه‌ای با هر حریفی ممکن است امتیاز از دست دهید.

وی با بیان این که مسابقه آسانی در لیگ برتر فوتبال ایران وجود ندارد، تصریح کرد: در این راستا منتظر هستیم هرچه زودتر کمک داور ویدویی را به ما معرفی کنند چون ایران از سطح بالایی از فناوری برخوردار است و این موضوع می تواند کمک رسان داور و تیم‌ها باشد.

منصوریان: برای موفقیت ذوب‌آهن تلاش خواهیم کرد

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با بیان این که در دیدار فردا مقابل استقلال برای موفقیت تلاش خواهیم کرد، گفت: بازیکن مصدوم و محروم نداریم و با تیم کامل به مصاف استقلال خواهیم رفت.

علیرضا منصوریان در نشست خبری قبل از دیدار تیمش با استقلال تهران در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال کشور در اصفهان اظهار داشت: در دیدار فردا تمام مصدوم‌ها و محرم‌های تیم ما مشکلی ندارند و از روزهای است که تیم کاملی خواهیم داشت.

وی با اشاره به این که به باشگاه استقلال تهران مدیون هستم یادآور شد: در این دیدار با تمام احترام به تیم سابقم تنها چیزی که فکر می‌کنم تیمم یعنی ذوب‌آهن است و برای موفقیت آن تلاش خواهیم کرد.

کادر فنی فوتبال سپاهان به نقدهای سازنده توجه کند

رییس کانون مربیان اصفهان با بیان این که تیم سپاهان باید به نقدهای سازنده توجه کند، گفت: این تیم را مدعی درجه اول قهرمانی این دوره از لیگ برتر می دانم و در دیدار امروز اگر همان بازی نیمه دوم مقابل شاهین شهرداری‌ بوشهر در مقابل پرسپولیس را انجام دهد، پرسپولیس نمی تواند موفق شود.

حسین چرخابی افزود: سپاهان را مدعی درجه اول قهرمانی می دانم ولی بین مدعی قهرمانی و قهرمان تفاوت وجود دارد و هیچ فردی در هیچ جای دنیا نمی تواند در رشته ای مانند فوتبال که لحظات بر سرنوشت مسابقه تاثیر گذارند، قهرمان را پیش بینی کند.

وی افزود: بعد از افت سپاهان در لیگ های برتر شانزدهم و هفدهم ، این باشگاه بهترین و طبیعی ترین کار را انجام داد و به سراغ امیر قلعه نوعی پر افتخار ترین مربی فوتبال ایران رفت و در لیگ هجدهم برغم شایستگی، تیم سپاهان به مقام نایب قهرمانی قناعت کرد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن: بازیکنانم در دیدار با استقلال جانانه بازی کردند

سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان که از شرایط تاکتیکی تیمش راضی بود، افزود: همه بازیکنانم در دیدار امروز با تیم استقلال جانانه بازی کردند و به آنها خسته نباشید می‌گویم.

علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از تساوی تیمش مقابل استقلال تهران در ورزشگاه فولادشهر افزود: تفکرات هر ۲ مربی می‌طلبید که بازی سرعتی و پر گلی در دیدار امروز داشته باشیم.

وی ادامه داد: از عملکرد بازیکنانم لذت بردم اما بدشانس نبودیم بلکه بی‌دقت‌ بازی کردیم و باید تلاش کنیم تا این بی‌دقتی ها از نیم ما جدا شود.

لیگ برتر فوتبال: سپاهان به شایستگی پیروز شد

رییس کانون مربیان اصفهان گفت: سپاهان شایسته پیروزی در برابر پرسپولیس بود و با سبک بازی شبیه نیمه دوم مقابل شاهین شهرداری‌ بوشهر بر این تیم غلبه کرد.

حسین چرخابی در خصوص تحلیل دیدار پرسپولیس با سپاهان که روز گذشته در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد، افزود: دیدار حساس دو تیم در نیمه اولی در حالی پیش می رفت که سپاهان با سیستم ۴-۱-۴-۱ و پرسپولیس با سیستم ۴-۴-۲ در مقابل هم صف آرایی کردند و بیشتر حملات پرسپولیس به بازیکن خارجی آنها جونیور ختم می شد.

وی اظهارداشت : تیم پرسپولیس خط دفاع سپاهان را نشانه گرفته بود و بازیکن خارجی این تیم "جونیور" در این بازی نقش یار دوازدهم تیم سپاهان را بازی کرد.

مسابقات بین‌المللی شمشیربازی در اصفهان آغاز شد

رقابت‌های شمشیربازی جایزه بزرگ زنده‌یاد"روزبه سرهنگ‌پور" روز جمعه به میزبانی آکادمی شمشیربازی اصفهان در ورزشگاه نصر این شهر آغاز شد.

این رقابت‌ها در اسلحه سابر و بخش مردان با حضور ۵۵ شمشیرباز از سه کشور عراق، جمهوری آذربایجان و ایران به مدت یک روز برگزار می‌شود.

ایران با ۵۱ ورزشکار از ۹ استان اصفهان، یزد، زنجان، گیلان، مازندران، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، تهران و البرز و کشورهای عراق و جمهوری آذربایجان هر کدام با ۲ ورزشکار در این مسابقات حضور دارند.

تیم فوتسال نامی‌ نو اصفهان، پالایش نفت آبادان را شکست داد

تیم فوتسال بانوان نامی‌نو اصفهان روز جمعه در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر با نتیجه سه بر صفر پا لایش نفت آبادان را شکست داد.

دیدار تیم‌های فوتسال نامی‌نو اصفهان و پالایش نفت آبادان از رقابت‌های هفته هفتم لیگ برتر بانوان به میزبانی ورزشگاه ۲۵ آبان برگزار شد و با برد تیم میزبان به پایان رسید.

الهام عسگری بازیکن تیم نامی نو در دقیقه دوم شروع بازی اولین گل را وارد دروازه پالایش نفت آبادان کرد و دو گل دیگر را مهسا نظری و فهیمه ارزانی به ثمر رساندند و این بازی به سود تیم نامی نو خاتمه یافت.

نفرات برتر مسابقات بین‌المللی شمشیربازی مشخص شدند

اسامی نفرات برتر رقابت‌های شمشیربازی جایزه بزرگ زنده‌یاد"روزبه سرهنگ‌پور" در اصفهان مشخص شدند.

این رقابت‌های یکروزه امروز جمعه در اسلحه سابر و بخش مردان در آکادمی شمشیربازی اصفهان برگزار شد، محمد رهبری از گیلان رتبه نخست و جایزه سه هزار دلاری را از آن خود کرد.

همچنین علی پاکدامن از تهران بر سکوی دوم این مسابقات ایستاد و دوهزار دلار جایزه این رده را به خود اختصاص داد.

مجتبی عابدینی از مازندران و محمد فتوحی از یزد مشترک عنوان سومی این رقابت‌ها و هر کدام ۵۰۰ دلار دریافت کردند.

۹۹۱۳/۶۰۲۶/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا