دستیابی به جذابیت و زیبایی همیشگی بدون آرایش


دستیابی به جذابیت و زیبایی همیشگی بدون آرایش امروزه زیبایی چهره بیش از پیش اهمیت پیدا کرده و همۀ مردم دوست دارند که خوشگل و جذاب به نظر آیند. معمولا افراد فکر میکنند که برای بدست آوردن زیبایی باید از انواع لوازم آرایشی استفاده کرد و بواسطه ی آن ها به زیبایی رسید . اما این باور کاملا اشتباه است و برای داشتن پوست خوشگل و جذابیت همیشگی روش های...

دستیابی به جذابیت و زیبایی همیشگی بدون آرایش

دستیابی به جذابیت و زیبایی همیشگی بدون آرایش

امروزه زیبایی چهره بیش از پیش اهمیت پیدا کرده و همۀ مردم دوست دارند که خوشگل و جذاب به نظر آیند. معمولا افراد فکر میکنند که برای بدست آوردن زیبایی باید از انواع لوازم آرایشی استفاده کرد و بواسطه ی آن ها به زیبایی رسید . اما این باور کاملا اشتباه است و برای داشتن پوست خوشگل و جذابیت همیشگی روش های گوناگونی وجود دارد که باید آنها را به کار برد. ما در این بخش از فراناز قصد داریم شما را با اقدامات مناسب برای دستیابی به زیبایی همیشگی آشنا کنیم.

*راهکارهای دستیابی به سلامت پوست*

پوست سالم و شفاف، یکی از راه های زیبایی هست. بنابراین باید همۀ وقت مراقب آن باشید.

-صورتتان را هر روز تمیز کنید:

اگر پوست بسیار چربی دارید، با صابون های ملایم، صبح ها و شب ها، صورتتان را بشویید. اما اگر پوستتان معمولی و یا خشک هست، آن را فقط شب ها بشویید. از پاک کننده های مناسب نوع پوستتان بهره گیری کنید. هنگام بهرهگیری از پاک کننده، دست هایتان را کاملا بشویید و پاک کننده را به صورت دورانی به روی پوست به مدت 15- 10 دقیقه بمالید و سپس با آب گرم بشویید و با حوله ای تمیز، خشک کنید.

– از تونر استفاده کنید:

اگر پوستتان چرب هست، پس از شستن صورت، حتما از تونر بهرهگیری کنید. پنبه ای را به تونر آغشته کرده و روی صورتتان، به جز اطراف چشم، بمالید. اگر پوستتان خشک و حساس هست، هرگز از تونر بهرهگیری نکنید. زیرا الکل موجود در آن، پوستتان را خشک تر و حساس تر میکند.

-لایه برداری کنید:

هفته ای یک یا دو بار لایه برداری کرده و پوست های مرده را از روی صورتتان بردارید. بدین ترتیب پوست شاداب و سالم زیر لایه مرده پوست، نمایان میشود. پس از این که پوستتان را تمیز کردید، ماسک های لایه بردار را روی صورتتان گذاشته و به آرامی ماساژ دهید. پوست های معمولی تا چرب، هفته ای دو بار و پوست های خشک و یا حساس، هفته ای یکبار لایه برداری لازم دارند.

-مرطوب کردن پوست:

پس از بهرهگیری از پاک کننده های پوست و لایه بردارها، حتما از یک لوسیون و یا کرم مرطوب کننده مفید به رهگیری کنید.

– خواب کافی:

خواب کافی برای سلامت ذهن و جسم بسیار ضروری هست و درضمن کمک می‌کند که ظاهرتان مفید به نظر آید. خانم ها معمولا به 8 ساعت خواب در شب نیاز دارند. خواب کافی از تشکیل حلقه های سیاه دور چشم، پیشگیری میکند. عادت کنید هر شب سر ساعت معینی به رختخواب بروید تا ساعت بدنتان تنظیم شده و خواب راحتی داشته باشید. همینطور اتاق خوابتان باید تاریک و دمای آن مناسب باشد تا خوابتان از کیفیت خوبی برخوردار باشد.

– استفاده از ضد آفتاب:

با بهرهگیری از ضدآفتاب، پوستتان را از صدمات نور خورشید محفوظ نگه دارید. در کنار ضدآفتاب از مرطوب کننده هم بهرهگیری کنید.

*راهکار های دستیابی به ظاهری مرتب*

-توجه به ابروها:

با تمیز نگه داشتن ابروها و برداشتن مو های اضافی، ظاهرتان تمیز و خوشگل به نظر میر سد. گرچه مراقبت باشید، ابروهایتان را بیش از حد باریک نکنید. ابروهای بسیار باریک، جذابیت ندارند. درضمن همۀ وقت با برس مخصوص، انها را شانه کنید تا ظاهرشان منظم باشد.

-مراقبت از پوست لب ها:

هر روز به لب هایتان، کرم های چرب و مرطوب کننده بزنید. هیچ چیز به اندازه لب های پوسته پوسته شده، ظاهر فرد را به هم نمی ریزد. هر لحظه که احساس کردید، لب هایتان خشک شده هست. بلافاصله آن را چرب و مرطوب کنید.

– توجه به مو ها:

مدل موهایتان را به گونه ای که مناسب چهره تان باشد، گزینش کنید تا زیبایی تان دوچندان شود. با دقت به شکل صورتتان، مدل موی خود را گزینه کنید.

همینطور شستن و دقت به موها نیز بسیار مهم هست. موهایتان را مرتب شسته و اگر زیر و خشک میباشند، از نرم کننده بهرهگیری کنید. بعضی از افراد مجبور میباشند هر روز موهای شان را بشویند و برای بعضی دیگر هفته ای سه یا چهار بار کافی هست. مو های تمیز و سالم، درخشان و جلوه گرند.

-توجه به ناخن ها:

مجبور نیستید حتما ناخن هایتان را لاک بزنید تا خوشگل به نظر آیند. باید ناخن هایتان را به خوبی سوهان کشیده و لبه های آنها را مرتب و یکدست نمایید تا خوشگل و جذاب به نظر آیند.

– پوشیدن لباس مناسب:

در پوشیدن لباس بسیار دقت کنید. همۀ وقت باید لباس هایی بپوشید که مناسب ساختار بدنتان باشند و در عین حال در آنها احساس راحتی و آرامش نماید. چنین لباس هایی میتوانند شما را جذاب نشان دهند.

*ورزش و تغذیه*

از موارد مهم دیگری که باعث می شود شما خوشگل و جذاب به نطر بیایید تحرک کافی و مصرف غذاهای مناسب است. که در قسمت زیر به آن اشاره شده است.

-مصرف غذای سالم:

با داشتن رژیم خوراکی سالم، مثل خوردن سبزیجات و میوه ها، غذا های دریایی، گوشت، و لبنیات کم چرب، می‌توانید ظاهر سالم و جذابی داشته باشید. تا جایی که می‌توانید از مصرف فست فودها دوری کنید.

– کم کردن مصرف نمک و شکر:

در رژیم خوراکی تان، تا حد ممکن مصرف نمک و شکر را کاهش دهید. اکثر اضافه وزن ها، ابتلا به دیابت و دیگر مشکلات جسمانی، از مصرف بیش از حد شکر ناشی می‌شود و نمک هم موجب نفخ چندان می‌شود.

-مرطوب نگه داشتن بدن:

هرگز اجازه ندهید بدنتان بدون آب بماند. وقتی بدن خشک میشود، پوست، ظاهری بسیار بد پیدا می‌کند. بنابراین در روز به اندازه کافی آب بنوشید. اگر هم دوست ندارید آب معمولی بنوشید، میتوانید در آن چند قطره لیموترش بریزید و مصرف کنید.

-فراموش نکردن ورزش:

حداقل هفته ای 5 بار ورزش کنید. ورزش جریان خون را در بدن بهتر می‌کند و به شما ظاهری پر از سلامت و اعتماد به نفس می بخشد. آسان ترین ورزشی که می‌توانید انجام دهید، هرروز 30 دقیقه پیاده روی معمولی و یا 30- 20 دقیقه پیاده روی تند هست. همینطور میتوانید در باشگاه ثبت نام کرده و در کلاس های ورزشی به طور منظم شرکت کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زیبایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا