ایگواین:/ رونالدو نسبت به دوران رئال مادرید پخته‌تر شده


ایگواین:/ رونالدو نسبت به دوران رئال مادرید پخته‌تر شده

ایگواین، مهاجم آرژانتینی یوونتوس می‌گوید کریستیانو رونالدو این روزها نسبت به زمانی که با او در رئال مادرید همبازی بوده فوتبالیست پخته‌تری شده است.

به گزارش "ورزش سه"، گونزالو ایگواین، مهاجم آرژانتینی یوونتوس که این روزها در این تیم با کریستیانو رونالدو همبازی است ولی سابقه همبازی بودن با او در رئال مادرید را هم دارد می‌گوید رونالدو امروز نسبت به زمانی که در رئال با او همبازی بوده بازیکن پخته‌تری است.

ایگواین:/ رونالدو نسبت به دوران رئال مادرید پخته‌تر شده

رونالدو و ایگواین در زمانی که در رئال مادرید همبازی بودند با پیراهن این تیم سه بار در لالیگا به قهرمانی رسیدند ولی بعد از اینکه ایگواین در سال 2013 رئال را به مقصد ناپولی ترک کرد این دو دیگر با هم بازی نکردند تا اینکه بار دیگر در یوونتوس همبازی شدند.

ایگواین در این باره گفت:" من و کریستیانو در رئال با هم همبازی بوده‌ایم. از آن زمان سالها گذشته و من اینجا در یوونتوس با بازیکن دیگری مواجه شدم که پخته‌تر شده و حالا خانواده دارد".

مهاجم آرژانتینی یوونتوس در ادامه گفت:" من قبلا هم از بازی کردن کنار رونالدو لذت می‌بردم و حالا خوشحالم که دوباره در کنار هم هستیم و با هم بازی می‌کنیم".

ایگواین در ادامه صحبتهایش گفت:" من امسال و سال آینده در یوونتوس هستم ولی هرگز نمی‌گویم که امکان تمدید قراردادم وجود ندارد".

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استقبال هیات آفریقای جنوبی از رای جدید لاهه درباره غزه