شهدا آقازاده‎های واقعی هستند


شهدا آقازاده‎های واقعی هستند

حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان از آقازادگی به عنوان یکی از مشکلات مهم نظام یاد کرد و گفت: شهدا ‌آقازده های واقعی هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، حجت الاسلام والمسلمین «محمد حسن رحیمیان» بعدازظهر سه شنبه )12 شهریور) در جلسه گرامیداشت سالگرد هفته دفاع مقدس که در سالن امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، احیای فرهنگ ایثار و شهادت را از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی توصیف کرد و گفت: پیشرفت و موفقیت های جمهوری اسلامی ایران نتیجه و ثمره خون شهدای دفاع مقدس و تأسی از قیام حضرت اباعبدالله(ع) بوده است.


تولیت مسجد جمکران با اشاره به تفاوت نگاه به ایثار و شهادت در دوران پیش و پس از انقلاب اسلامی تصریح کرد: جاذبه خاص امام خمینی(ره) و اعتقادات راسخ ایشان از عوامل احیای ارزش های اصیل اسلامی به ویژه ایثار و شهادت بود.


وی افزود: امام راحل احترام ویژه ای به خانواده شهدا داشته و در برابر این شهدا اعلام عجز می کردند. رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز به این مساله اهتمام فراوانی دارند.


رحیمیان از رتبه دوم قم در زمینه تقدیم شهید و جانبار در جنگ تحمیلی در کشور خبر داد و خاطرنشان ساخت: روحانیت به تناسب جمعیت خود، بیشترین تعداد شهید را بین اقشار مختلف جامعه تقدیم کرده است به گونه ای که آمار شهدای این قشر 12 برابر قشرهای دیگر است.


وی از آقازادگی به عنوان یکی از معضلات اصلی نظام یاد کرد و گفت: این مساله سبب بروز مشکلات فراوانی برای جمهوری اسلامی شده است، اما شهدا آقازاده های واقعی به شمار می آیند که باید آنان را به مردم معرفی کرد.

پایان پیام/549

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس