آیین اختتامیه پنجمین دوره جایزه جهانی اربعین برگزار می‌شود


آیین اختتامیه پنجمین دوره جایزه جهانی اربعین برگزار می‌شود

آیین اختتامیه پنجمین دوره و افتتاحیه دوره ششم جایزه جهانی اربعین به همت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار می‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف: آیین اختتامیه پنجمین دوره جایزه جهانی اربعین و افتتاحیه ششمین دوره این جایزه به همت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ۹ مهر ماه برگزار می‌شود.

بر پایه این گزارش، برنامه ه­ای فرهنگی در مقیاس بین­‌المللی است که به ابتکار سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و با هدف اشاعۀ فرهنگ عاشورایی و نمایش جلوه­‌های دلدادگی به حضرت سیدالشهدا(ع) به عنوان بی­ بدیل‌­ترین جلوۀ مقاومت و آرمان­‌خواهی، برگزار می­‌شود.



این جایزه تاکنون در پنج دوره بارویکرد بین المللی و مشارکت نهادهای فعال در حوزه اربعین برگزار شده و اینک در آستانۀ برگزاری آیین اختتامیۀ پنجمین دورۀ این رویداد فرهنگی، آثار شرکت­کنندگانی از ۲۰ کشور؛ مورد بررسی قرار گرفته و از برگزیدگان بخش‌­های سه گانۀ آن، تجلیل به عمل خواهد آمد.



آیین­ اختتامیۀ پنجمین دورۀ این جایزۀ بین­‌المللی و افتتاحیۀ ششمین دوره، به صورت همزمان، سه‌­شنبه نهم مهر ساعت ۹ صبح در محل سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، با حضور مسئولین نهادهای مختلف، سفرای کشورهای شرکت کننده و دانشجویان و طلاب خارجی شاغل به تحصیل در ایران برگزار می­‌شود. در این رویداد همچون ادوار گذشته، به شرکت­ کنندگانی که آثارشان بنابر انتخاب هیئت داوران به جمع آثار منتخب در سه بخش عکس، فیلم و سفرنامه راه یافته‌­اند، لوح سپاس و هدیۀ تقدیم می شود.

گفتنی است برگزاری نمایشگاهی از آثار منتخب این دوره و ادوار گذشته، از برنامه­های جنبی آیین اختتامیه پنجمین جایزه جهانی اربعین است.

پایان پیام/248

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بی‌هم‌نفسی